Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dako
      Wygląda na to, że te miliony jednak pakują w SC i SQ42 ;)
    • Przez Dako
      Wygląda na to, że te miliony jednak pakują w SC i SQ42 ;)
    • Przez Nebthtet
      W ramach świątecznej promocji możecie zakupić po niższej cenie pakiety startowe Star Citizena. Do wyboru są trzy opcje różniące się statkami jakie dostajemy w zestawie. Należy pamiętać, że pakiety nie zawierają Squadron  42 - w ramach promocji możecie dokupić go do zestawu kończąc transakcję - aktualnie kosztuje on 15% + VAT, ale po promocji cena owego dodatku wzrośnie do 25% + VAT. 
       
      Tutaj znajdziecie poradnik odnośnie zakupów i zakładania konta.

       
      A oto co jest do wyboru w promocji:
      Zestaw z Aurorą MR (35$ + VAT)
      Zestaw z Mustangiem Alpha (35$ + VAT)
      Zestaw z Avengerem Stalker (65$ + VAT)
       
      A jak już kupicie grę, to zapraszamy do dołączenia do Ater Dracones - największej polskiej organizacji w Star Citizen! 
    • Przez Nebthtet
      W dzisiejszym newsie na temat planów dotyczących publikacji narracyjnych zespół CIG zaczął od złożenia nam wszystkim życzeń noworocznych. Ale to dopiero początek. Zapoznajcie się z planem publikacji artykułów dotyczących lore gry na 2018 rok.
       
      Jako że wydano już 3.0 to zespół tworzący fabułę skupi się teraz na zawartości w grze dla Squadron 42 i Star Citizen. Pomiędzy tworzeniem dialogów dla NPC, tekstów misji i bogactwie opisów przedmiotów, potrzeba wielu treści narracyjnych, by powołać świat do życia. Dlatego harmonogram publikacji CIG na 2018 zostanie dostosowany  dostosowany, by uwzględnić publikację lore gry na stronie RSI (a co za tym idzie zapewne będzie ich więcej i u nas).
       
      Zamiast News Update w każdy wtorek, możemy teraz spodziewać się innego rodzaju postu w każdy wtorek miesiąca, w tym stałego udostępniania starszych treści, które jeszcze nie gościły na RSI. A oto zaktualizowany rozkład jazdy.
       

      Pierwszy wtorek miesiąca
      Loremaker's Guide to the Galaxy
      Loremaker's stanie się teraz częścią "Lore Day". Będziecie mogli zaczynać każdy miesiąc od szczegółową wycieczkę po jednym z ponad 100 systemów słonecznych Star Citizen pilotowanej przez członka Zespołu Narracyjnego CIG.
      UWAGA: wszystkie programy CIG powracają w II tygodniu stycznia, co oznacza, że pierwszy odcinek Loremakera w 2018 pojawi się we wtorek, 6. lutego.
      Drugi wtorek miesiąca
      Jump Point Vault i treści wyłącznie dla subskrybentów
      Od lat Jump Point dostarcza subskrybentom treści, które nie zostały jeszcze udostępnione wszystkim sponsorom gry. Drugi wtorek każdego miesiąca będzie poświęcony publikacji artykułu z Galactic Guide lub portfolio, które były wcześniej dostępne jedynie dla subskrybentów w comiesięcznym magazynie Jump Point.
       
      W tym samym czasie osoby z aktywną subskrypcją otrzymają na wyłączność pierwszy dostęp do zupełnie nowego lore za pośrednictwem newslettera dla subskrybentów rozsyłanego co miesiąc.
      Trzeci wtorek miesiąca
      Niepublikowane treści lub Lore Builder
      Co trzeci wtorek zostanie opublikowany News Update, dostarczający nowy obudowany w fabułę wgląd w uniwersum Star Citizen. Ten slot może być również wykorzystany do opublikowania nowego odcinka Lore Builder, jeśli pojawią się konkretne treści związane z lore, które CIG będzie chciał rozwijać z pomocą społeczności.
       
      Czwarty wtorek miesiąca
      Opowidania w odcinkach
      W magazynie Jump Point pojawiło się wiele opowiadań w odcinkach, które nigdy nie były udostępniane wszystkim osobom wspierającym grę. Czwarty wtorek każdego miesiąca będzie poświęcony przedstawieniu nam tych opowieści po jednym ekscytującym rozdziałem na raz.
       
      Piąty wtorek miesiąca (jeśli dotyczy)
      Niepublikowane treści lub Lore Builder
      Styczeń, maj, lipiec i październik w 2018 mają po pięć wtorków. Oznacza to, że zespół narracyjny dostarczy kolejną dawkę oryginalnego materiału w piątym tygodniu tych miesięcy.
       
      Jeśli macie pytania do zespołu pracującego nad warstwą fabularną Star Citizena możecie zadać putanie korzystając z tagu 'Lore' w wątku Ask the Devs na Spectrum.  
       
      Z niecierpliwością wypatrujemy udostępnienia wszystkich tych treści. A jeśli nie chcecie czekać, to część z nich możecie przeczytać już teraz - wszystkie wydania magazynu Jump Point są dostępne w naszej plikowni. Jeżeli natomiast chcecie zapoznać się z lore po polsku, to sporo tego znajdziecie w naszej Galactapedii oraz w odpowiedniej kategorii na InfoHubie.
    • Przez Nebthtet
      W raporcie postępów opublikowanym przez developerów CIG w piątek 5. stycznia jest sporo ciekawych informacji na temat dalszych planów developerów. Bardzo dobrze rokuje to, że zmienia się podejście do wydawania kolejnych wersji gry, dzięki czemu mamy szansę na to, że unikniemy takiej posuchy, jaka miała miejsce w 2017.
       
      Teraz, gdy Alpha 3.0 już została wydana, chcieliśmy poinformować was o naszych planach na nadchodzący rok. Jak mówiliśmy przed świętami, teraz masz harmonogram wydań jest oparty na datach, a nie funkcjach gry.
       
      Robimy to z kilku powodów. Po pierwsze, dzięki ogromnym ulepszeniom w zakresie podstawowych technologii, możemy być bardziej przewidywalni w dostarczaniu naszych poprawek, ponieważ budujemy i ulepszamy już istniejące technologie. Po drugie, chcemy uzyskać więcej iteracji kompilacji, co daje nam więcej możliwości uzyskania opinii od społeczności w przyszłości. Wreszcie, to nowe podejście zapewnia większą elastyczność w procesie developmentu gry. Jeśli budowa proponowanej funkcji potrwa dłużej niż oczekiwano, przeniesiemy ją do następnej wersji, zamiast opóźniać inną nową zawartość.
       
      Planujemy dostarczanie nowych buildów raz na kwartał, zaczynając od pierwszego zrzutu pod koniec marca. Kolejne zamierzamy dostarczyć pod koniec czerwca, września i grudnia tego roku.
       
      Nasze pierwsze wydanie zgromadzi całość wspaniałej pracy, która została ukończona w zeszłym roku, ze szczególnym naciskiem na optymalizację serwera i klienta. Zamierzamy również udostępnić jedną lub dwie nowe funkcje, które poprawią rozgrywkę wokół Crusadera.
       
      3.1 ma się skupiać na zwiększeniu wydajności i ulepszaniu systemów rozgrywki i interfejsu użytkownika, w tym statków, trawersowania systemu, dużej aktualizacji balansu ekonomii gry i ulepszaniu sztucznej inteligencji na potrzeby lotów kosmicznych i walki. Wszystkie wspaniałe dane i opinie od społeczności jakie spłynęły w okresie świątecznym naprawdę pomogą nam w tych zadaniach.
       
      Chociaż 3.1 jest tym, na czym się skupiamy na koniec marca, kilka zespołów będzie również pracować nad naszymi długoterminowymi celami na ten rok, w których planujemy dostarczyć ogromną większość systemów i mechanik, aby gracze mieli wiele opcji, dzięki którym zatracą się w uniwersum gry.
       
      W wersji, której wydanie planujemy na koniec czerwca planujemy wdrożyć wstępne wersje górnictwa, odzysku (salvage), tankowania mobilnego i napraw do gry, a także dać graczowi możliwość tworzenia własnych misji, takich jak zatrudnianie najemników, transport lub misje tankowania. Po stronie sztucznej inteligencji planujemy ulepszyć AI zarówno statków, jak i FPS zarówno dla misji, jak i ogólnej aktywności w kosmosie i bazach planetarnych.
       
      Kolejna wersja pod koniec września wprowadzi kolejny ważny długoterminowy cel technologiczny: strumieniowanie kontenerów obiektów (Object Container Streaming). Ta technologia pozwoli nam rozszerzyć system Stanton o dodatkowe miejsca docelowe, a jednocześnie lepiej zarządzać wykorzystaniem pamięci. W tym wydaniu chcielibyśmy również zacząć wprowadzać mechanikę oznaczania terenu i zgłaszania roszczeń dotyczących ziemi oraz rozgrywki związanej z tą mechaniką. Ta wersja będzie także kontynuować konsolidację i dopracowywanie wszystkich nowych funkcji dodanych w poprzednim etapie.
       
      Pozostaje jeszcze finałowa kompilacja roku pod koniec grudnia. Teraz, gdy nasza technologia strumieniowania została przetestowana i może obsłużyć ogromną ilość nowych danych jakie wprowadzono, będziemy nadal rozszerzać system Stanton pozwalając graczom odkrywać, realizować ich wybory zawodowe i wykonywać wiele różnych rodzajów misji - ze znajomymi lub na własną rękę.
       
      Bądź na bieżąco, ponieważ nowa mapa produkcji Star Citizena pojawi się wraz z nową stroną RSI jeszcze w tym miesiącu. Będzie ona zawierać dodatkowe szczegóły dotyczące rozwoju i wydania gry.
       
      Do zobaczenia w 'Verse (dosłownie),
      - Zespół Star Citizen
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności