Skocz do zawartości
Dako

Statki Star Citizena - lista artystów koncepcyjnych

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Lista osób odpowiedzialnych za to, że nasze statki wyglądają jak wyglądają  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png" alt=":D"> ( czyli za wyjątkiem Heralda są super  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif" alt=":devil:"> )

Oczywiście na czele stoi jedyny, niepotarzalny koncepcyjnie-artystyczny lub artystycznie-koncepcyjny Pan CR - bez jego akceptacji nie byłoby tego co już mamy  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.gif" alt=":tongue:">


  • 890 Jump - Nicolas Ferrand (Behaviour)

  • 85x - Nicolas Ferrand (Behaviour)

  • Aurora - Ryan Church (Freelancer)

  • Avenger - Nathan Dearsley (CIG)

  • Banu Merchantman - Emmanuel Shiu (Freelancer)

  • Bengal Carrier - Ryan Church (Freelancer)

  • Blades Medium Fighter - John Dickenson (Freelancer)

  • Bulldog/Vanguard - Gurmukh Bhasin (CIG)

  • Carrack - David Hobbins (Ex-CIG)/ Gurmukh Bhasin (CIG)

  • Caterpillar - Jim Martin (Freelancer)

  • Constellation - Ryan Church (Freelancer) / David Hobbins (Ex-CIG) / Gurmukh Bhasin (CIG)

  • Crawlers Boarding Ship - John Dickenson (Freelancer)

  • Cutlass - Jim Martin (Freelancer)

  • F7C Hornet - Robert McKinnon (Freelancer)

  • Freelancer - Jim Martin (Freelancer)

  • Gladiator - David Hobbins (Ex CIG) / Andrew Ley (Foundry 42)

  • Gladius - Gavin Rothery (Freelancer)

  • Drillers Harvester Carrier - John Dickenson (Freelancer)

  • Harvester - John Dickenson (Freelancer)

  • Hatchets Medium Cargo - John Dickenson (Freelancer)

  • Herald - Jim Martin (Freelancer)

  • Hull C - Jim Martin (Freelancer)

  • Hunter Destroyer - John Dickenson (Freelancer)

  • Idris - Ryan Church (Freelancer) / Andrew Ley (Foundry42)

  • Idris Utility Ship - Stuart Jennett (Foundry 42)

  • Javelin - David Hobbins (Ex CIG)

  • Kingship - John Dickenson (Freelancer)

  • Lightfire Comms Ship - John Dickenson (Freelancer)

  • Mauler Cruiser - John Dickenson (Freelancer)

  • M50 - Sam Brown (Ex Massive Black Inc) / Stefano Tsai (Freelancer)

  • Mustang - David Hobbins (Ex-CIG) / Gurmukh Bhasin (CIG)

  • Origin 300 - Kemp Remillard (Massive Back Inc)

  • Orion - George Hull (Freelancer)

  • P52 Merlin - Ryan Church (Freelancer)/ Elwin Bachiller (CIG)

  • Panther Escort Carrier - Ryan Church (Freelancer)

  • Reclaimer - George Hull (Freelancer)

  • Redeemer - Team Four Horsemen (TNGS)

  • Retaliator - Ryan Church (Freelancer) / Andrew Ley (Foundry 42)

  • Starfarer - Ted Beargeon (CIG) / Stefano Tsai (Freelancer)

  • Scythe/Glaive - Jim Martin (Freelancer)

  • Stingers Heavy Fighter - John Dickenson (Freelancer)

  • Tomahawks Heavy Cargo - John Dickenson (Freelancer)

  • Voids Torpedo Bomber - John Dickenson (Freelancer)

  • Xi'an Karthu-Al - Eddie Del Rio (Freelancer)

  • Vanduul Ships - John Dickenson (Freelancer)

  • Xi'an Ships (Bomber & Transporter) - Jan Urschel (Freelancer)

  • Banu Ships - Emmanuel Shiu (Freelancer)

  • Kr’Thak Ships - ?

Pozostałe statki których autorów jeszcze nie znamy lub nie są potwierdzeni w 100%

  • Endeavor-class Research Platform - ?
  • Crucible - ?
  • Prowler - ?
  • Starliner - ?
  • Reliant - Gurmukh Bhasin (CIG)
  • P72 Archimedes - ?
  • Manticore - ?
  • Heavy Fighter - Gavin Rothery (Freelancer)
  • F8 Lightning - ?
  • Corvette - ?
  • Cruiser - ?
  • Battlecruiser - ?

Twórczość i strony www wyżej wymienionych artystów

  • Andrew Ley -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • David Hobbins -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Eddie Del Rio -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Emmanuel Shiu -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Gavin Rothery -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • George Hull -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Gurmukh Bhasin -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Jan Urschel -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Jim Martin -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • John Dickenson -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Kemp Remillard -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Nathan Dearsley -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Nicolas Ferrand -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Ryan Church -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Sam Brown -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Stefano Tsai -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Stuart Jennett -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  • Ted Bargeon -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.  -  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

ps.

Hull C tworzy ta sama osoba co popełniła Heralda  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_confused.gif" alt=":confused:">

Inna sprawa, że popełnił on Freelancera, Cutalassa, Catepilara i Scythe  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_thumbsup.gif" alt=":thumbsup:"> więc może w przypadku Heralda miał zwyczajnie kaca lub zły dzień ?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.gif" alt=":biggrin:">

Edytowane przez Dako

sygn(1).png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

60 statkow o_0 (pomijam varianty)
Z 2 strony w klasycznymfreelancerze (pomijam mody) bylo 31 grywalnych + 24 NPC only statkow = 55

Szkoda mi troche tych gosci co tworza najwieksze statki  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png" alt=":(">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem trochę zaskoczony, myślałem że większość statków robi sam CIG, a jak się okazuje to niemal wszystkie statki są robione na zlecenie przez niezależnych artystów ( krążyły opinie że tylko Cutlass jest robiony przez zewnętrzną firmę ), a z tego zestawienia widać że tylko 9 było tworzone przez ludzi z CIG w tym kilka przez byłego pracownika CIG.

 

Nie wiem jak jest w rzeczywistości ale chyba drożej wychodzi zlecać takie precyzyjne obiekty innym niż produkować je we własnym zakresie, choć niewątpliwą zaletą jest oryginalność i niepowtarzalność samych konstrukcji, bo nie są one spaczone nastawieniem i opiniami innych tylko własną kreatywną pracą artystów, którzy jak widać po ich portfolio mają z tematem kosmosu wiele wspólnego.

 

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ja tam aż tak bardzo źle nie oceniam Heralda ale patrząc na inne dokonania tego pana, np Cutlass i jego warianty, które naprawdę mogły by być znacznie lepsze to mocno obawiam się o bryłę i wygląd Hull C, nie dziwi mnie też już fakt że na Caterpilara czekamy tak długo  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png" alt=":(">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      W materiale z tego tygodnia można zobaczyć jak po wdrożeniu nowego modelu lotu będą działać hover bike'i, a także w jaki sposób developerzy dopasowują animacje aby uczynić modele grywalnych postaci żeńskich unikalnymi i autentycznymi. Więcej informacji znajdziecie poniżej.
       
      W dzisiejszym Around the Verse...

      Prezentują Eric Kieron Davis oraz Josh Herman.
       
      The Good, the Bad, the Ugly - wariacja na temat kowbojskiego pojedynku w samo południe w Star Citizenie (tak, FOIP można wykorzystać i do kręcenia takich cudeniek). Brakuje tylko wędrujących chwastów pustynnych . Kilka słów o zorganizowanym przez hiszpańską społeczność evencie Los Cincuenta (Pięćdziesiątka) - tym razem cała gromada udała się nad krater na Daymar aby toczyć tam epickie grupowe starcia. Informacje odnośnie działania systemów gravlev w nadchodzącym odświeżonym modelu lotu (szczegóły poniżej). Informacje na temat budowy i dopasowywania animacji postaci do żeńskich modeli, jakie mają już za kilka miesięcy się pojawić w wersji alpha (tutaj rónież więcej informacji poniżej. Kolejne efekty pracy zespołu od środowisk - migawki z powierzchni księżyców ArcCorp.  
      Model lotu
      Nowa wersja gravlew powstaje również dlatego, że update modelu lotu po prostu popsuł tę mechanikę. Największą różnicą pomiędzy zwykłym generatorem ciągu (thrusterem) a gravlevami (czyli gravity levitation) jest to, ze te drugie wymagają powierzchni aby działać. Celem developerów jest urealnienie takiego lotu oraz sprawienie by gracz musiał się zastanowić czy chce ryzykować przelot nad trudnym (np. skalistym) terenem, czy może poszukać innej drogi.
      Obecny model jest według twórców zbyt uproszczony, gdyż pojazdy te przelatują bez przeszkód nad każdą przeszkodą terenową. W kolejnej wersji celem jest zwiększenie głębi sterowania takimi pojazdami tak, aby gracz czuł, że poprawna jazda to trochę większe wyzwanie. Planowane jest rozwiązanie działające podobnie jak zawieszenie w samochodzie - gdzie thruster będzie przekazywał odpowiedni ciąg pod siebie, aby utrzymać stabilny tor przelotu.
      Dodatkowo nastąpi zmiana tego, w jaki sposób thrustery wpływają na zachowanie się pojazdu nad różnymi powierzchniami. Lotu nad wodą / cieczami ma się różnić od tego nad stałymi powierzchniami. Efekt ten developerzy planują uzyskać poprzez symulację oporu, jaki będzie wywierać woda na boki pojazdu.
       
      Animacje żeńskiego modelu postaci
      Bryan Brewer przekazał garść ciekawych informacji na temat tego jak developerzy dostosowują niektóre animacje postaci, aby bardziej pasowały do kobiecemu modelu.
      Animatorzy są w trakcie prac nad konwersją animacji przypisanych do męskiego modelu. W przeciwieństwie do sporej ilości innych gier chcą mieć osobne szkielety dla postaci obu płci, konsekwencją czego są np. różnice w proporcjach długości nóg czy ramion.
      Twórcy gry maja dwa sposoby na skonwertowanie animacji: automatyczny i ręczny. Automatyczny zostanie zastosowany do większości animacji. Pozwalający na lepsze dostosowanie animacji manualny będzie użyty tam, gdzie chcą uzyskać wyższy poziom szczegółowości / różnic pomiędzy płciami - m.in. przy interakcji z obiektami takimi jak statki, albo np. dla animacji chodu postaci.
      Za pomocą narzędzi mogą płynnie przerzucać animacje do silnika gry i na bieżąco poddawać je testom.
      Dobre animacje postaci to naprawdę trudne zadanie do wykonania, ale twórcom sprawia sporo satysfakcji umożliwienie graczom możliwości wyboru tego, jak ich postać ma wyglądac i się poruszać.
      Dziękuję @Quelen za ogromną pomoc w przygotowaniu materiału!
    • Przez Nebthtet
      Mamy dla was świeżą porcję wieści ze świata Star Citizena! Minęła ledwo połowa stycznia lecz CIG się nie obija i oprócz patcha 3.4.2 dostaliśmy trochę niespodzianek.
      W zeszłym tygodniu na kontach użytkowników pojawiły się świeże buy back tokeny umożliwiające odkupienie stopionych statków za store credit (czyli dolary, jakie macie na koncie RSI). To dobra okazja do przetestowania statków, których być może pozbywaliście się w przeszłości (jak np. Freelancer MIS czy MAX).

       
      Oprócz tego posiadacze statków będących nagrodami za referrale (Star Kitten Dragonfly oraz Gladius) otrzymały LTI! To naprawdę wspaniały prezent dla osób rekrutujących nowych graczy - jeśli macie takie cudeńko w hangarze, to myślę że teraz cieszy tym bardziej.
       
      Znajdziecie u nas także przetłumaczone patch notes wersji 3.4.2 (dziękuję @Ojciec!). Najważniejsze poprawki to:
      koniec z możliwością wsadzania dowolnych broni w jakikolwiek slot na statku, załatano "dziury" w osłonach, naprawiono samoczynnie otwierające się osłony kokpitów, poprawne wyświetlanie misji bounty huntera (łowcy nagród), Menadżer ekwipunku danego statku (VMA) powinien teraz zapisać zmiany dokonane w hangarach graczy, koniec z odradzaniem się w ostatnio odwiedzonym porcie / mieście przy wylogowaniu się na pokładzie statku, gdy gracz nie znajduje się w pobliżu danego portu/miasta. Wszystkie zmiany znajdziecie rzecz jasna w naszym dedykowanym dziale z Patch Notes:

       
      Nie zapominajcie też o regularnym dopisywaniu swoich zgłoszeń Issue Council do naszego wątku - polska społeczność Star Citizen wspólnie działa aby gra miała mniej błędów!
       
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności