Skocz do zawartości
Zerat_KJ

Tabele emisji spalin dla statkow

Rekomendowane odpowiedzi

Zauwazylem dzis 2 tematy na forach CIG gdzie autorzy spisuja emisje IR i EM dla poszczegolnych statkow.
Zasygerowalem obu aby sie wymieniali danymi lub skupili na jednym temacie

Linki do tematow
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Pierwszy temat ma tabele rozbita po postach
drugi temat ma wyniki w postaci google sheet:

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jedno stwierdzic trzeba - ghost faktycznie jest najmniej wykrywalny z obecnych maszyn - niezaleznie co robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SPALIN?! Serio?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png" alt=":D">

A pomysł dobry, śledź to i ostatecznie wrzuci się na stronę.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po odrobinie zabawy na free flight wygasilem 315 do 57 IR oraz 134 EM
Pytanie brzmi czy rakieta IR namierzona na mnie zmienila by cel gdyby obok stal w pelni nagrzany hornet lub co kolwiek innego

dzis jeszcze sprawdze czy zmniejszenie mocy na silnikach zredukuje ich emisje cieplna, bo one generuja 60% ciepla z calej maszyny

 

Podirytowal mnie fakt ze seria 300 nie jest w stanie latac* na samych silnikach manewrowych w porownaniu z Hroentem czy cutlassem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_sad.png" alt=":(">

 

* - strafe dziala, ale przod - tyl juz nie, co jest extra dziwne bo statek jest hamowany przez silnili manewrowe wiec powinny mnie chocby do tylu pchac ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tia, potestowac w grupie i mozna by zrobic tutorial o tym, bo nie kazdy moze kumac o co biega, ani jak to zredukowac ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że zarządzenie mocą i emisją sygnatury w Aurorze ładnie działa.

 

Edytowane przez Dako

sygn(1).png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Świetny pomysł


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przykład jak używać kontroli emisji do zgubienia vanduuli:
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

ciekawe czy graczom też by zniknął z radarów

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@duszy .. a jaki masz jezyk ustawiony w systemie operacyjnym ?
temat mowi o uzyciu Voice attack ktory wymaga angielskiego jezyka jako domyslny w systemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie rozumiem o co Ci chodzi. Koleś w filmiku pokazuje, jak obniżając emisję do min i korzystając z blokującej wzrok/emisję asteroidy gubi pościg vanduuli. AI przechodzi w tryb poszukiwania, wracając na środek mapy. Owszem używa do tego voice attack, ale nie to jest sednem. Pewnie dałoby się to zrobić przy pomocy innego macra, czy od biedy ręcznie.


Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Voice attack bazuje na rozpoznawaniu mowy wbudowanym w Windows.  oczywiscie nasza wersja jezykowa nie posiada rozpoznawania mowy, wiec z programu nie skorzystasz, chyba ze masz mozliwosc zmiany / dodania jezyka w systemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale możesz skorzystać z czego innego - podobne macro mogę np. ustawić na jednym ze switchy w x55 - testowałem sobie dla mustanga gamma ( 6 systemów ), wychodzi mi coś takiego:
F3, Home, Down, Enter, Right, Enter, Down, Enter, Left, Enter, Down, Enter, Right, Enter, Up, Up, Up, Home

czyli przejście do zarządzania energią, pierwsze down schodzi z tego trójkąta mocy, potem wyłączanie/włączanie poszczególnych systemów i powrót do pozycji trójkąta, bo gra wydaje się zapamiętywać na której pozycji się było. Każde kliknięcie switcha włącza/wyłącza mi systemy. Wszystkie co jest bez większego sensu, ale sprawdzałem tylko, czy się da. Żeby to faktycznie miało sens to trzeba by sobie odpuścić wyłączanie silników  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png" alt=":P"> 

 

A resztę pokazał na filmiku - zgubienie line of sight, odpalenie takiego macra i vanduule się gubią.

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności