Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
      Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
      Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.

      Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
      Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
      Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
      Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
      Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
      Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
    • Przez Dako
      Fajna rzecz dla latających w VR czyli coś w stylu machanie łapkami zamiast po omacku macania myszy i klawiatury
      Film z DCS



      ps.
      I dla dociekliwych temat z ichniego forum
      https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=218861
    • Przez Dako
      Być może ciekawa alternatywa dla smartfonów za kilka tysięcy PLN umieszczanych w plastikowych goglach VR
      https://www.newegg.com/global/pl-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16826891001&ignorebbr=1&fbclid=IwAR0EUmr9wMFvA4ZOL__TSR2weUdYSL9bvPcXtxvXwce0WoeO_Vpe1LpBRDQ
      Recenzja sprzętu
      https://www.vrhunters.pl/recenzja-gogli-acer-windows-mixed-reality/
    • Przez Vanter
      499$ to ~1 888 zł natomiast 599€ to ~2 581 zł
       
      700zł różnicy to  dla mnie dużo i jak cenę za oceanu jestem w stanie zaakceptować tak europejska wydaje mi się zadurza na tak leciwy sprzęt.
      Dostępny jest również nowszy sprzęt Vive Pro ale tu cena zabija z miejsca 😗
      Starter kit:
      1098$ ~ 4 154 zł
      1399€ ~ 6 028 zł
      HMD: (** VIVE Pro HMD nie zawiera kontrolerów, stacji bazowych ani bezprzewodowego adaptera VIVE.)
      799$ ~ 3 023 zł
      876€ ~ 3 775
    • Przez Dako
      W Berlinie na targach IFA Pimax zaprezentował swój nowy prototyp headsetu Pimax 8K
       
      Podstawowe cechy produktu:
      prawdziwe 4k na oko ( marketingowo jest 8K) FOV - 200 " !! 2x ekrany LCD odświeżanie 120~160hz ( tak naprawdę jest to 60~80  ponieważ używa technologi brainstorm , o tym dalej) pełne ( juz zrobione ) wsparcie dla Steam VR ( i dostęp do bazy gier) możliwość korzystania z kontrolerów VIVE i latarni - tu jego dotychczasowi posiadacze są uprzywilejowani bo mogą kupić sam headset Pimaxa technologia "brainstorm" - oszukuje ludzkie oko i mózg naprzemiennie wyświetlając obraz tak aby grafika pokroju 1080 / 1080 TI dawała rade z obróbką obrazu Więcej informacji w linku na końcu wpisu
       
      Jeśli to wypali (premiera i wysyłka w zależności od wersji  styczeń-maj 2018) to będzie  sprzęt godny uwagi i chyba będzie można go nazwać nową generacją.
       
      Na kickstarterze ruszyła wczoraj zbiórka.
      Do wyboru kilka opcji wsparcia projektu (aktualnie zebrano już ponad 530 tys USD )
      Uwaga: w celu przejścia do kicka należy nacisnąć literkę K w lewym górnym rogu filmu
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności