Skocz do zawartości
Nebthtet

Anthem - ceny MTX

Rekomendowane odpowiedzi

Ja polecam ten filmik. Bo jest mowa zarówno o cenach i czy mają sens, czy nie, rzut oka na to skąd się wzięły kosmetyczne dlc dla ludzi z amnezją etc.

Jak dla mnie naprawdę pomyłką są mtx o wartości 20$ ‼️ - gra kosztuje SRP ok. 60$/€. I ludzie mieliby płacić 1/3 tego ZA JEDEN ZESTAW KOSMETYCZNY DO JEDNEGO PANCERZA?

  • Pancerz - 20$
  • Faktura powierzchni - 8$
  • Emotka animowana - 12$
  • Grafika (nie wiem co by to miało być - vinyl albo jakaś naklejka na pancerz) - 4$

To powinno być do odblokowania w grze. W ostatecznej ostateczności powinno kosztować max 3$. Nie 20, nie 12, czy 8. 4$ za "grafikę" to jest JAWNA KPINA. 

Dla mnie :klnie: jest niepojęte, że w dzisiejszych czasach płaci się PEŁNĄ cenę za grę, i jeszcze na każdym kroku masz systemy zaprojektowane by wydusić z ciebie kasę. Zrozumiałe w grach F2P. Ale do ciężkiej cholery w PEŁNOPŁATNYCH tytułach AAA?! Ale jeszcze bardziej niepojęte dla mnie jest to, że ludzie to kupują. Bo nie oszukujmy się, nikt nie bawiłby się w MTX gdyby się nie sprzedawały. Kolejną smutną rzeczą jest to, że poniższy memik jest wciąż aktualny i sytuacja tylko się pogarsza. Kiedyś można było kupić w ostateczności wersję GOTY / GOLD i mieć pewność, że masz tam wszystko. A teraz? 

Vanitas vanitatum et omnia vanitas 😐 

meme.jpg

I niech nikt nie mówi, że to był placeholder. Nie. IMO takie ceny pokazano z pełną premedytacją żeby w release np. zrobić je o 50% niższe i twierdzić "widzicie jacy jesteśmy dobrzy, słuchamy graczy i wcale nie jest drogo".

A później wydawca ma ambitny plan upłynnienia 10KK kopii i jest wielkie zdziwko jak nie zejdzie nawet 1/5 tego.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hymm, w sumie już ograniczając się do micro transakcji, skąd oni wiedzą ile kosztuje waluta w grze? Nikt nigdzie na żadnym wideo nie pokazał ceny za paczkę tych filetowych badziewiejstw, no i jeśli ktoś obawia się zbyt wysokich cen za kosmetykę i to go odstrasza to nie polecam kupować Anthem. Dla mnie mogą mieć tam pancerz za 50$ po prostu nie kupie, patrząc na troszku większego sabre którego kupiłem za więcej a który jest troszku większy od Javelina to już przebiłem próg za pixele, gdzie najwięcej kosztował mnie do niedawna namiot w BDO :D a teraz na pierwszym miejscu jest Reclaimer który ma mniejszą użyteczność niż demo Anthem :P

Jeśli zrobią to z głową i niech to będzie nawet takie jak w BDO, jeśli skórka jest tak epicka, że szczękę zbierasz z biurka to dam za nią kasę ale jeśli jest to na poziomie screena, gdzie to wygląda jak plebsowa narzuta na już plebowy pancerz to meh - nope (Ranger z gratis osłonką na klejnoty - he he, jaja sobie robią), o ile oczywiście potwierdzą się ceny za te fioletowe coiny... bo ja nie wiem czy 1000 szt. kosztuje 10$ czy 5$

Inna strona medalu - waluta w grze, screen jest z jakiejś tam wersji gry dostępnej dla prasy, widać tam ponad 3k coinów uzbieranych przez gracza a set jest za 40k, zrobił to pewnie w kilka godzin bo wątpię żeby ich trzymali w barakach cały tydzień, więc przy dobrej farmie nawet jeśli wyjdzie 5k na dzień - hymmm nie jest już tak źle. Możemy tylko spekulować dziś, nie ma nic pewnego ale powiem Wam jedno wole nawet i na tego przysłowiowego Vadera farmić 2 tyg (pomijając fakt Vadera za prawdziwą kasę) i mieć tą świadomość, że osiągnąłem to swoją grą i przekładając to na Anthem, wyglądam zajebiście bo wyfarmiłem coiny na skórkę a z tego co widziałem będziemy mieć też sporo aktywności i wyzwań za które będziemy dostawać coiny. 
invisible.png

Mi się podoba a jedyne co bym musiał kupić to materiał O_o EA: o nie oszukał system :D


Godzina późna i moja wypowiedź może być już niekoniecznie spójna do tego 1,5l chmielowego napoju i mówca murowany ^^

Edytowane przez Ojciec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności