Skocz do zawartości
vharias

Komander Vharias zaczyna swoją karierę... Czołem!

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam wszystkim! 

Cieszę się, że Internet zaprowadził mnie w te miejsce. Jestem totalnie początkującym graczem Elite Dangerous, a i dla sprawdzenia wczoraj kupiłem Star Citizen. 
Obecnie jestem na etapie szukania, oglądania i przyswajania poradników dotyczących obu gier. W Elitce 2x ruszyłem ze stacji, w SC raz. 

Tego typu produkcje lubiłem już dawno, ale dopiero teraz postanowiłem naprawdę pograć. Za dzieciaka ciekawiła mnie astronomia, kosmos i kochałem gry pokroju Mass Effect. Później mi minęło, a od jakiegoś roku znów mam zajawkę, więc szperam w sieci oglądając jakieś wykłady naukowe np. prof. Krzysztofa Meissnera czy oglądając dokumenty telewizyjne w tych tematach.  Prywatnie mam na imię Patryk, skończyłem 26 lat i mieszkam w stolicy polskiej piosenki. Grywam głównie wieczorami jakieś 2-5x w tygodniu i w weekendy. 

Poza tym uwielbiam tryb Starfighter Assault w grze Battlefront II. Wiem, że to typowy arcade, ale daje mi mnóstwo frajdy. Może to dlatego, że zazwyczaj jestem jednym z trójki najlepszych na polu bitwy, a na pewno wśród tych, którzy sieją największy chaos w szeregach wroga. Niech to nie zabrzmi jak przechwałka. :) To po prostu chyba jedyna gra (a będąc bardziej precyzyjnym to tryb gry) w której niemal zawsze idzie mi dobrze. Grywam dużo w Fortnite, grałem w  CS:GO, nie spędziłem w żadnej innej grze więcej godzin niż w LOL-u, a i tak gold to było max co osiągnąłem :D Pisze to, żeby pokazać Wam jakim jestem mniej-więcej typem gracza: granie to ma dawać fun, a rankingi to druga sprawa. :) Grywam też ostatnio w gry single player (kocham action RPG, open worldy itd.). Dlatego myślę, że Elitka i SC to dla mnie idealne propozycje, tylko muszę je poznać.