Skocz do zawartości
centurionix

Czy to koniec Chrisa Robertsa? SZOKUJĄCE ZDJĘCIA TWÓRCY STAR CITIZENA

Rekomendowane odpowiedzi

Skandal! Jeden z użytkowników forum RSI odkrył, na co tak naprawdę idą pieniądze osób wspierających tworzenie Star Citizen!...

Okazuje się, że wszelkie pieniądze są przeznaczane na szampańską zabawę na słonecznych Hawajach, a Chris Roberts tak naprawdę przestał się interesować tworzeniem gry i już tylko liczy zyski w swojej nadmorskiej willi! Przygotujcie się, te zdjęcia mogą okazać się dla was wielkim wstrząsem.

Zbtg.jpg

Ybtg.jpg

Czy to koniec Chrisa Robertsa i jego marzeń o Star Citizenie? Czy społeczność kiedyś mu to wybaczy? Co jadłem dziś na obiad? Dowiecie się w następnym odcinku...

Jakby co, to to jest temat z śmiesznymi przeróbkami Chrisa Robertsa/reszty ekipy tworzącej SC (no bo skoro jest temat z jakimiś tam obrazkami kotów, to czemu nie miałoby być takiego tematu z panem CR i jego szajką?). Jak będę miał czas to dodam kolejne przeróbki :P

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ale że płeć zmienił to jakoś nie było na streamie z PAX widać...


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież to od razu widać że to sobowtór i to jeszcze azjatyckiego pochodzenia, dowody mówią same za siebie, duża głowa i oczy  :D

W dodatku te przebieranki za dziewczynki, typowe, tak więc nie ma co się martwić o fundusze i tworzenie gry ! 

 

Nic tylko dalej kupować obrazki z LTI :D   :wallbash:


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Srtg.jpg Chris i ekipa CIG ciężko pracują nad wprowadzeniem do sprzedaży nowych statków koncepcyjnych z LTI. Kolejny statek kształtem będzie przypominał butelkę Johny'ego Walkera.

Rrtg.jpg W Star Citizen będzie można zostać kim się chce, nawet transwestytą - na zdjęciu widać, jak CR konsultuje tą kwestię z wybitnymi polskimi ekspertami.

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg plotek z reddita

"Ojciec założyciel" ma się dobrze, trzyma całość studia twardą ręką a w wolnych chwilach wypoczywa oraz oczywiście dobrze inwestuje kolejne fundusze uzyskane z stretch goals :devil:

 

 

sSR6xdp.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pamiętajcie, że przed audiencją, koniecznie należy guru CR całować w pierścień !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia fota powala na kolana hehehe

 

Prawdziwy król co nie, nikt gościowi nie wyskoczy z taką ilością towaru na stole :D 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta ostatnia już długo po necie krąży, imo najlepsza przeróbka


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta ostatnia już długo po necie krąży, imo najlepsza przeróbka

 

Zgadzam się z tym, gdyby ktoś nie znał szanownego CR ( czy ktoś jeszcze się taki gdzieś uchował ), mógłby nawet nie zauważyć że to fake :D


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna przeróbka :D


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

iiiiiiiip_wrnrwpq.png

 

Nie mam pewności co tu było celem żartu - Star Citizen czy idiotyzm wielu spraw w UE.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Chris Roberts zdecydował - Dopóki CIG nie wymyśli dobrego sposobu na tworzenie różnorodnych postaci w grze, wszystkie będą domyślnie wyglądać jak on. Pierwszy screen został już opublikowany na RSI.

 

 

1z1sryt.png

Edytowane przez centurionix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już reklamacje do autora wątku że powrzucał diabeł wie gdzie i zniknęło :) (hint hint imgur działa hint)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natrafiłem na zdjęcie jednoznacznie wskazujące na uzależnienie CR.
Czy nie położy się to cieniem na przyszłość SC? Nie wiem, ale jestem za CR i mam nadzieję, że sobie poradzi.

Drastyczne zdjęcia s spoilerze.

Spoiler

8BLwZyL.png

Zawsze uważałem, że banany to zło. Spójrzcie w te niewidzące oczy...

 


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej powiedział, że CR przeszedł na dietę Małysza, teraz tylko bułka i banan ( rozpoczął od banana ) :D 

Jakoś trzeba załatać dziurę w budżecie SC !


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Pękło 56 milionów i z tej okazji Chris Roberts po raz kolejny napisał do społeczności wspierającej Star Citizena. Po raz kolejny mamy też okazję zagłosować na statek który zostanie włączony do gry w ramach "czwartej fali".
      Sporo ekip salvage’owych będzie krążyć po wszechświecie! Jestem naprawdę zadowolony z tego, że Reclaimer uchwycił waszą wyobraźnię. Star Citizen to o wiele więcej niż tylko walki w kosmosie i fakt że tyle osób dodało Reclaimera do swoich flot potwierdza moje zdanie że działające i żyjące uniwersum jest znacznie bardziej interesujące od samego pola walki. Będziemy się dalej skupiać na dodawaniu do gry interesującej mechaniki zachęcającej do gry kooperacyjnej, co pozwoli graczom na odgrywanie wielu różnorodnych ról.
      Pozwólcie mi skorzystać z tej okazji aby zaprosić wszystkich na CitizenCon! Będziemy streamować na żywo rocznicową prezentację w piątek o 19:00 PDT (4:00 polskiego czasu). CitizenCon będzie celebracją tego jak daleko dotarliśmy… i szansą by pokazać wam dokąd zmierzamy. Spodziewajcie się że usłyszycie aktualizacje od każdego ze studiów pracujących nad projektem. Nie zabraknie też kilku niespodzianek. Jeśli nie jesteście w stanie wziąć udziału w imprezie na żywo, wszystko będzie dostępne w niedługim czasie poprzez Comm-Link.
      Po zebraniu 56 milionów odblokowaliście wybrany przez użytkowników komponent do statku w Arena Commanderze! Każdy kto wsparł grę przed osiągnięciem tego progu otrzyma opisane poniżej ulepszenie. Sprzęt ten zostanie w przyszłości dodany do gry w patchu.
      Chłodzenie: J-Span Cryo-Star: Wielokrotnie nagradzani projektanci J-Span stworzyli jednen z najbardziej zaawansowanych systemów chłodzących na rynku. Cryo-Star korzysta z nowego typu technologii chłodzenia płynem gwarantując utrzymanie optymalnej temperatury twoich silników bez poświęcania ich mocy.
      W zeszłym tygodniu poprosiłem was o wybór roli dla pierwszego ze statków ‘czwartej fali’. Wyniki ankiety utwierdziły mnie w przekonaniu że społeczność Star Citizena rozumie jego szeroki zakres – przeważająca większość użytkowników zagłosowała na statek badawczo-szpitalny! Informacje na jego temat poniżej:
      Platforma badawcza MISC klasy Endeavor: MISC Endeavor najbardziej prestiżową jednostką tej firmy: dedykowana platforma badawcza zdolna obsłużyć tuzin różnych zestawów naukowych od zaawansowanych skanerów długodystansowych do identyfikacji punktur skokowych po dodatkowe osłony pozwalające na prowadzenie bliskogwiezdnych badań koron gwiazd. Z zewnątrz Endeavor usiany jest zaczepami na sensory; od wewnątrz jego główny przedział jest zdominowany przez duże laboratorium badawcze, które można skonfigurować do wykorzystania w różnorakich dziedzinach nauki. Główny przedział statku jest modułowy, co pozwala na alternatywną konfigurację dzięki której jednostka może służyć jako latający szpital klasy Hope (nadzieja). Ten wariant jest wykorzystywany przez UEE i inne organizacje jako wsparcie pola walki pozwalające na przywrócenie Marines i pilotów do sprawności bojowej w jak najkrótszym czasie. Endeavor służący jako szpital ma miejsce w doku na jeden ambulans Cutlass Red. Endeavor znalazł swoje miejsce również w mniej świetlanej roli – organizacje wątpliwej reputacji modyfikują go na wiele sposobów wykorzystując możliwości jednostki do produkcji narkotyków lub przeprowadzania czarnorynkowych operacji chirurgicznych.
      No, to powinna być ciekawa jednostka! W następnej kolejności będziecie głosować na drugi statek czwartej fali. Usunęliśmy zwycięzcę oraz opcję która zebrała najmniej głosów (holownik do odzysku – salvage tug), a teraz to do was należy decyzja jaki statek ogłosimy w drugiej kolejności. Jestem ciekaw co wybierzecie.
      Do tego czasu, dziękuję wam za ciągłe wsparcie! Wasza wiara w świat jaki budujemy wspólnie jest tym, co czyni cały projekt możliwym. Nie mogę doczekać się aż pokażę wam co mamy w zanadrzu na piątek – tak więc pamiętajcie aby nas odwiedzić. I powiedzcie swoim przyjaciołom – najlepszy symulator kosmiczny nadciąga!
      — Chris Roberts
    • Przez Nebthtet
      Przed przystąpieniem do dyskusji polecam obejrzenie poniższego wideo:
      Tak, nie jest o Star Citizenie. Ale chyba każdy widzi o co chodzi. Patrząc na podane tam przykłady i to, co aktualnie jest w alfie (oraz jest implementowane w kolejnych wersjach) zaczynam mieć obawy, że Krzysio w pogoni za FIDELITY ukatrupi nam sporo zabawy.
      Na dzień dzisiejszy najprostszy aktualny przykład dla mnie to ten nieszczęsny QT trwający jakąś chorą ilość czasu (gdyby można było robić coś sensownego podczas tranzytu byłaby inna sprawa, ale póki co nie można). Dołóżmy tu:
      planowane trwanie rozładunku (i podobnie, pewnie nim zaimplementują to, że będzie można proces wspomóc manualnie to będziemy jak kretyn sterczeć i czekać aż gra to zrobi), hover mode (w samym założeniu ma plusy i minusy - ale to już dyskusja bezpośrednio w wątku mu dedykowanym), czekanie na transport publiczny (tak, wiem że realistycznie metro nieraz jeździ co 5 minut, a nie co minutę, ale nie po to odpalam grę żeby sterczeć jak łoś na peronie - to mam IRL), zużywanie się sprzętu (tu się nie będę produkować, obejrzyjcie wideo powyżej - tego typu mechanika IMO tam pięknie jest podsumowana). To tylko kilka przykładów ad hoc jakie mi wpadły do głowy. Ale zastanawiam się, jak to wszystko się potoczy.
      I żeby nie było, nie chcę li i jedynie prostackiego "latam se po drucie od A do B" - ale obawiam się, że Krzysio przedobrzy i efekty tego mogą nie być zbyt ciekawe (w ten problem również wpisują się n-te reworki statków w grze, która wciąż jest alfą). Chyba można się zgodzić, że z tą szczegółowością, to jak dotąd ma swoje za uszami...
    • Przez Nebthtet
      Notoryczne niedotrzymywanie terminów przez Chrisa Robertsa i Cloud Imperium Games daje świetną pożywkę dla osób chętnych, by spekulować na temat trwającego już kilka lat developmentu Star Citizena.
      Najświeższą salwą w toczącej się batalii wytoczonej CIG przez Dereka Smarta jest opublikowany 23 września na jego forum przeciek - ponoć uzyskany od jednego z Evocati (osób objętych NDA testujących wcześniejsze buildy Star Citizena).
      Cytowane słowo w słowo od TheAgent [czyli osoby z Evocati]: Brak 3.0 w tym roku (duh), data premiery obecnie to “po tym jak [znaczna część] SQ42 zostanie wypuszczona”. Akcje sprzedażowe statków będą kontynuowane. Zaangażowano kolejne nowe studio (prawdopodobnie na zlecenie / spoza puli developerów) do artworków i map planet. “Squadron 42 [preludium] musi być gotowy na wyznaczony termin [Q1 2017]. Żadnych wymówek.” Niepewne kto, oznaczono jako “top exec”. Bardzo dużo problemów z motion capture - przekładaniem go bezpośrednio do gry głównie ze względu na rozmiary postaci i graczy (?? nie ma pewności co to znaczy). “Oczekujcie masy cutscenek.” Postacie z mocapem zachowują się poprawnie, gdy są w bezruchu (siedząc, stojąc, itp.) ale obecnie cokolwiek wymagające kompleksowych animacji powoduje nieprzewidywalne zachowanie modeli, głównie przenikanie (clipping) i problemy z ubraniami (wciąż). Konkretne postacie mają kilka (z tego, co wiadomo do sześciu!) różnych modeli, ponieważ konkretne sceny wymagającałkiem innych modeli tych samych postaci ze względu na rozmiar tychże, poziom szczegółowości i problematyczną translację mocap. Powtarzane są ujęcia z wykorzystaniem zastępstw dla aktorów (głównie animacje, czynności, pozy - w Q3 2016 wciąż to trwa). AI FPS wciąż morduje wszystko przez ściany, drzwi, itp. Niektóre departamenty kontynuują niesamowite tempo prac, podczas gdy inne mają ślimacze tempo i opóźnienia - co skutkuje spiętrzenie prac i konieczny "refaktoring" gdy konkretne elementy nie działąją, albo nastąpiła zmiana skali. Szefowie departamentów mają przykazane aby "zrobić żółwia" i unikać zewnętrznych wpływów (??). Zupełnie póki co nie mogą zmusić do działania w SP/MP szczegółowego modelu zniszczeń, statki wciąż losowo roztrząsają się na śmierć. Rzecz jasna nie jest tam nigdzie wprost powiedziane, że są kolejne opóźnienia (zwłaszcza że od jakiegoś czasu CIG ostrożniej szafuje terminami), jednak spora ilość fanów miała nadzieję, że rzeczy pokazywane w Kolonii przetestuje jeszcze w tym roku.
      Natomiast nasze źródło w Evocati potwierdza, że jakiś dostęp do tej grupy Derek Smart ma (można to wywnioskować na podstawie wykorzystanych przez niego materiałów, które były dostępne jedynie na Discordzie tej grupy). Nie potwierdza to jednak powyższych doniesień, tak więc traktujcie je jako plotkę.
      Derek Smart to postać "siedząca" w developmencie gier od dawna - sam nazywa się "najstarszą żyjącą skamieliną indie devu". Jest twórcą takich gier jak Battlecruiser 3000AD, czy Line of Defense (niedawno zdjętej z platformy Steam), a także wysoce kontrowersyjną postacią w internecie. Ostatnio wsławił się wielomiesięczną kampanią przeciwko Star Citizenowi i tworzącym tę grę ludziom. Nie ma problemu z użyciem trollingu lub podjudzającej ludzi retoryki, tak więc nie polecam traktowania jego słów jako prawd objawionych.
    • Przez Nebthtet
      Zapraszam do lektury relacji ze streamu z CitizenConu!

      21:00 - jeszcze nic się nie dzieje. O 21:02 włączono stream, lecz na razie emitowana jest tylko plansza i muzyka Pedro Macedo Camacho.
      21:12 - rusza odliczanie - ale przed chwilą z ok. 40 minut podskoczyło do 50...
      21:16 - licznik zszedł do 30 minut. UK chyba tkwi w jakiejś anomalii czasoprzestrzennej
      21:30 - w końcu startujemy! Imprezę otwiera Sandi czytając napisany przez siebie list do społeczności. Opowiada o początku kampanii SC, odnosi się w nim do "anonimowej kampanii nienawiści", dziękuje za "miłe wiadomości w ticketach do obsługi klienta SC", a także podsumowuje to, co działo się na stronie i forum RSI. Są tam też podziękowania dla społeczności i fanów. Widać że jest wzruszona.
      Na scenie pojawia się wielki bukiet kwiatów i Erin Roberts. Sandi kontynuując swoją wypowiedź potwierdza że jest żoną Chrisa i zaprasza go na scenę (pojawiło się kilka teorii głoszących, że Sandi planowała ogłosić swoją rezygnację, ale została od tego odwiedziona - ogólnie ten wstęp był dość dziwny - przyp. red.).
      21:38 - projekcja filmu prezentującego historię Star Citizena od chwili ogłoszenia projektu.
      21:45 - Chris podsumowuje obecny stan gry - ilość Kosmicznych Obywateli, studia CIG itd. Ilość osób pracujących przy grze wzrasta (np. biuro w Manchesterze zaczynało od 6 osób, teraz jest ich więcej). Chris wspomina o zespołach z Frankfurtu, Austin, LA oraz o ciężkiej pracy przy tworzeniu tego, co będzie dziś pokazane. Następnie mowa o planach na przyszłość - czyli kolejnych wersjach Arena Commandera.
       
       
      Prawdziwa zabawa zacznie się w wersji 2.0 Crusader - dostaniemy w swoje ręce obszar sporych rozmiarów w którym będziemy się sporo działo: ataki piratów wyłączające komunikację, misje do wykonania, satelity badawcze do szukania Jump Pointów, platformy naprawcze i nie tylko. Zespół CIG jest ciekawy, co ludzie będą tam robić.
      Kolejny punkt programu to informacja o planowanych zmianach w sterowaniu, oraz sposobach podróżowania w uniwersum.
       
      21:56 - Czas na prezentację pierwszej wersji Crusadera. Jest ponad 40 miejsc spawnu. Środowisko wygląda naprawdę ładnie, jest dobrze i klimatycznie oświetlone. Swój statek można wywołać z terminala na stacji - Chris wybiera Constellation, która trafia na konkretne lądowisko i będzie tam na nas przez pewien czas czekać.
      Stacja ma większą skalę niż ta, którą widzieliśmy na demie podczas Gamescomu. Co ciekawe jej pierścienie nie rotują. Jeden z członków zespołu wybrał Horneta - znajduje się obok niego na lądowisku #2 - z jego punktu widzenia widać innych graczy przebywających na lądowisku #4 obok Connie.
      Chris wspomina o poziomie szczegółów. Widać lekki tearing podczas poruszania się po sterówce Connie. Pilot Horneta obserwuje startującą Constellation. Z lądowisk jest śliczny widok na Crusadera - gazowego olbrzyma rozmiarów Jowisza.
      Celem prezentowanej misji jest przejęcie sabotowanego przez piratów satelity komunikacyjnego (jego uruchomienie ma dać nam dostęp do kolejnych atrakcji). Connie w locie wygląda bombowo! Są i pierwsi wrogowie - zostaje nawiązana walka. Po chwili pierwszy pirat zamienia się w kupkę złomu.
      Teraz czas na pokaz EVA z jednoosobowych maszyn - pilot Horneta podlatuje do satelity i po prostu wychodzi z kokpitu. Wlatuje do wnętrza instalacji i uruchamia satelitę. Po jego aktywacji grający otrzymują nowe koordynaty.
      Widać kilka uszkodzeń Connie - z okolic sterówki ulatnia się jakiś gaz - wygląda to jak rozszczelnienie kokpitu. Statek odpala napęd kwantowy i zbliża się do wiszącej bliżej gazowego olbrzyma stacji paliwowo/dozbrojeniowej. Pilot sadza maszynę na jednym z lądowisk. Pojawiają się drony i zaczynają naprawiać statek.
      Chris wspomina że będą również naprawy wymagające większego zaangażowania ze strony gracza. Po zakończeniu napraw Constellation ponownie startuje i kieruje się w stronę obszaru dedykowanego FPS.
      W miarę rozwoju będzie coraz więcej opcji dostępnych dla graczy.
      Po osiągnięciu celu podróży pilot Connie ponownie (ostrożnie) sadza maszynę. Dołącza Hornet. Tutaj było widać kolejny typ ciała niebieskiego - ponury skalisty glob (zapewne jeden z satelitów Crusadera).
      Stacja w której gracze aktualnie się znajdują ma być miejscem, gdzie będzie można się zaopatrzyć w różnorakie narzędzia do robienia bliźnim krzywdy jak i obrony przed ich odwetem . W tym obszarze są stacje do ładowania broni energetycznej, zrzuty amunicji i tym podobne rzeczy.  
      Na stacji jest centrum danych, które można reaktywować. Jeśli kontroluje się te miejsce będzie można otrzymywać misje. Rozpoczyna się strzelanina. Po jej zakończeniu okazuje się że bandyci wytłukli wszystkich Marines - teraz biegną do Connie. Cóź, wygląda na to że krypa ma nowych właścicieli, którzy ją uruchamiają - widać sporą ilość miejsc w jakie teraz mogą nią polecieć (navpointy). I to koniec dema Crusader.
      Chris dodaje, że FPS jest integralną częścią doświadczenia - zaznacza że nie chce podawać dat ale ta zawartość będzie w naszych rękach "w niedalekiej przyszłości".
      22:21 - Kolejna nowość to mapa - o której opowiada David Haddock.

      Widać Crusadera - planetę w systemie Stanton prezentowaną chwilę wcześniej. Widok zostaje oddalony - dostępne będą informacje o planetach i układzie. Będzie można robić zakładki dla interesujących nas miejsc. W Stanton są inne korporacyjne planety (ArcCorp, Microtech) jak i punkty skokowe.
      Dostępne są różne widoki - populacji (gdzie ludzie i obcy mieszkają), ekonomii (skali handlu), przestępczości/niebezpieczeństwa (gdzie lepiej się nie zapuszczać chyba że mamy ochotę na rozróbę).
      Następnie mapa pokazana zostaje całościowo - wygląda naprawdę nieźle - układów jest sporo. Widok przypomina trochę mapę 3D w EVE (ale jest ładniejszy ). Następnie zostaje włączony podgląd Jump Pointów i pomiędzy układami pojawia się sieć połączeń. 
      Kolejnym krokiem jest wytyczenie kursu - będzie opcja wybrania trasy szybkiej, bezpiecznej, omijającej konkretne miejsce...
      Zostaje zaplanowana trasa na Ziemię. Zbliżenie na punkt skokowy pokazuje dokąd tenże prowadzi - są śliczne animacje przejść między systemami. Widać i Ziemię - oraz lądowiska na niej.
      Chwilę później zostajemy poinformowani, że mapa jest dostępna dla wszystkich na RSI.
      Następnie Chris krótko opowiada o Million Mile High Club - ekskluzywnej lokalizacji dla osób, posiadających pakiet Wing Commandera. Będzie tam m. in. można zapraszać pojedynczych znajomych jak i całe organizacje.
       
      Kolejny punkt programu to dedykowany SC HOTAS - widzimy prototyp urządzenia oraz całego zestawu przyłączonego do klawiatury. Niestety brak modelu najwyższego modelu HOTAS-a. CIG czeka na informację zwrotną i propozycje od społeczności, mają mieć wpływ na projektowanie urządzeń.
        
      Teraz czas na krótkie słowo o CCU które mają odciążyć Obsługę Klienta.

      A teraz czas na niespodziankę: zostaje uruchomiony program poleceń - każdy z nas rekrutując nowych Kosmicznych Obywateli będzie zyskiwać - nowi użytkownicy też otrzymają bonusy.

      W międzyczasie pojawia się poniższy tweet. I nikt nie ma wątpliwości, co on oznacza.

      Ale jeszcze nie czas na to. Teraz widzimy wcześniej obiecany koncept nowego statku - Sabre.
       
      Oprócz niego przez 48h będzie można również zakupić jednostki wojskowe - w tym pakiet zawierający Idrisa. Przez Wszechświat niesie się jęk mordowanych kart kredytowych.

      22:43 -  Czas na Squadron 42. Po raz pierwszy zaprezentowane zostaje intro oraz wcześniej trzymana w ścisłej tajemnicy obsada gry.

       
      22:49 - Pokaz tego, jak powstawało intro emitowane chwilę wcześniej.
      22:55 - Chris opowiada o Squadron 42 oraz tym, jak idea Star Citizena wyewoluowała z małego projektu w miarę jak przybywało środków. Wspomina o opcjonalnych misjach i nieliniowej rozgrywce, sandboksowych elementach. W grze będzie ponad 10 godzin performance capture (ponad 2x tyle, co w WC IV). Główna obsada jest animowana na tym samym poziomie co Gary Oldman, którego widzieliśmy w intrze, mniej istotne postacie będą ciut mniej szczegółowe.
       
      23:01 - video pokazujące sceny zza kulis produkcji i motion capture.
      Chris pokazuje wydrukowane scenariusze do Wing Commanderów i megacegłę - SQ42. Nie chciałabym aby mi to spadło na nogę.
      Następnie zobaczymy wstęp do Squadron 42 - transfer naszej postaci na korwetę Idris. Nie wszystkie modele NPC są jeszcze ukończone, tak więc nie spodziewajcie się poziomu szczegółowości takiego jak na postaci granej przez Oldmana - ale demo ma pokazać jak wyglądać będzie rozgrywka i przebywanie na statku.
      Postacie będą mieć własne "grafiki" (np godziny służby, zadania) i AI będzie z tego korzystać.
      23:12 - rozpoczyna się pokaz The Morrow Tour.

      Sprzedaż Idrisów na pewno wzrośnie po tej prezentacji, to naprawdę duży statek.
      Po zwiedzeniu części jednostki w towarzystwie sympatycznego inżyniera - plotkarza wita nas dowódca statku i na tym prezentacja SQ42 się kończy.
      Widać było jeszcze problemy np. z przenikaniem się obiektów i nie tylko - ale jak na wczesną wersję jest klimatycznie i efektownie. Szkoda jednak, że nie pokazano bardziej swobodnego zwiedzania statku. Widać tez że przed CIG jeszcze ogrom pracy.
      23:29 - podsumowanie, prezentacja obecnych developerów i ciacho. Wszyscy śpiewają "Happy Birthday" - w końcu Star Citizen ukończył trzy lata! Chris fałszuje wręcz POTWORNIE i ma problem z pocięciem ciasta.
       
      I na tym kończy się CitizenCon! Dziękuję za uwagę i zapraszam do dzielenia się wrażeniami na naszym forum i w komentarzach pod artykułem!
    • Przez Nebthtet
      Zapraszamy do lektury skróconego streszczenia siedemdziesiątego piątego odcinka 10 for the Chairman, gdzie Chris Roberts odpowiada na pytania subskrybentów. Artykuł powstał na podstawie transkrypcji z INN.
      [2:18] P: 2-stopniowa weryfikacja przy logowaniu?
      O: Jest na etapie planowania do implementacji wkrótce (soon™)
       
      [2:53] P: Jeśli część załogi oraz właściciel statku wieloosobowego zginie lub przejdzie w stan offline to czy statek zniknie z nimi?
      O: Nie. Idea jest taka by statek nie znikał graczom spod siedzeń ale jest jeszcze ileś procesów do opracowania tak by tego mechanizmu nie można było nadużywać. Będzie to stopniowo wprowadzane od 2.1 i kolejnych wersji.
       
      [3:56] P: Czy w Star Citizena będzie można grać na przeciętnym komputerze, czy tylko na high-endowych maszynach?
      O: Optymalizacja jest w toku i nawet nie zbliża się jeszcze do końca (bo i gra nie jest ukończona) ale cel jest taki, aby można było komfortowo grać na przeciętnych maszynach.
       
      [05:32] P: Możliwość podnoszenia losowych przedmiotów w tym roślin?
      O: Na niektórych planetach będą możliwe do podniesienia przedmioty. Nie jest jeszcze wiadomo czy będziecie mogli podnosić pojedyncze rośliny rosnące sobie gdzieś, ale istnieje taka potencjalna możliwość w przyszłości.
       
      [6:56] P: Jakie są wasze długoterminowe plany zniechęcania albo karania graczy za nieodpowiednie zachowanie?
      O: Postrzegamy Mini PU jako poligon doświadczalny – nie chcemy implementować „systemu niańki” od samego początku, ale będziemy ewoluować systemy tam, gdzie zaobserwujemy nadużycia ze strony graczy. Zawsze mieliśmy plany wprowadzenia listów gończych, które egzekwować będą mogli gracze oraz NPC. Kiedy zostaniesz zaatakowany twój statek wysyła o tym komunikat. Jeśli ten komunikat zostanie przechwycony przez satelity komunikacyjne i atak miał miejsce w bezpiecznej strefie, to za atakującym zostanie wysłany list gończy. To może prowadzić również do inicjowanych przez graczy akcji jak np. wyłączenie / uszkodzenie satelitów komunikacyjnych przed napadem co z kolei będzie powodować generowanie się misji jakie aktualnie możecie wykonywać w Crusaderze. W miarę wprowadzania większej trwałości poczynań gracza w uniwersum gry będziemy zaczynali również implementować elementy systemu reputacji.
       
      [11:57] P: Tryby HUD oraz możliwości jego dostosowywania
      O: Tak, na dłuższą metę pojawi się możliwość dostosowywania widgetów oraz wprowadzania ustawień domyślnych monitorów w kokpicie. To również gra dużą rolę w tworzeniu lepszego doświadczenia dla nowych graczy którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę. Aktualizacja / zmiany samouczka.
       
      [14:47] P: Czy członkowie załogi na statkach wieloosobowych będą w stanie reagować na nagłe wypadki na pokładzie?
      O: Tak, członkowie załogi będą musieli naprawiać statek w miarę jak będzie on podlegać uszkodzeniom. Pilot też będzie mógł oddelegować funkcje do drugiego pilota oraz stanowisk inżynieryjnych na pokładzie statku. To będzie wpięte w nowy system przedmiotów który mamy nadzieję wprowadzić w wersji 2.3.
       
      [17:47] P: Ile wersji alpha 2.x nim otrzymamy 3.0?
      O: To jeszcze nie zostało ustalone, ponieważ jest sporo rzeczy do wprowadzenia w kolejnych wersjach 2.x.
       
      [18:34] P: Co jest w planach dla Star Marine?
      O: Aby wyjaśnić błędne przekonania jakie ma część osób: Star Marine nigdy nie został anulowany, po prostu elementy FPS były gotowe w tym samym czasie co inne assety (Large world, 64-bit, itp.) tak więc miało sens stworzenie alphy 2.0 w takiej formie jaką znacie teraz i w miarę jak cechy FPS będą uruchamiane implementowanie ich w kolejnych wersjach jak 2.2., 2.3. i 2.4. Gdy podstawowe cechy FPS zostaną ukończone udostępnimy Star Marine w stylu Arena Commandera razem z lobby i podobnymi cechami, ale teraz będziemy dalej używać alphy S.C. jako poligonu testowego dla FPS i innej zawartości.
       
      [21:18] P: Czy będą walki statków wewnątrz dużych struktur w kosmosie?
      O: W SQ42 pojawią się walki w bardzo małej odległości od struktury Shubin Station. Są również plany bitew wewnątrz pól asteroidowych itp. Jeśli to będzie można zaimplementować do PU na pewno to uczynimy, gdyż takie scenariusze nagradzają umiejętności pilotażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności