Skocz do zawartości
Argetlan7

Cyberpunk 2077 - co tak kolorowo? Reakcje na trailer.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie za bardzo jestem zadowolony z tego co nam pokazali. Kolorowy świat, retro-futurystyka z lat 80-tych. Trampki, skórzane kurtki i cybernetyczne wszczepy. Niby fajnie, niby technologicznie do przodu, ale czy tego już nie było? W momencie, którym zacząłem oglądać nowy trailer, dobijał mi się do umysłu obraz z filmu Player One (pomijając wszelaki cudaczne avatary graczy). 

Bardziej oczekiwałem czegoś mrocznego, rodem z Blade Runnera, czy Wiedźmina 3. 

 

Z drugiej strony gdy podsuwa mi się temat Wiedźmina 3 (przepełniony krwią, szarością i brutalnością życia), przypominam sobie o Krwi i Winie. Lokacja w tym dodatku była przepiękna, kolorowa, różnorodna, wręcz idealna ale skrywała także drugie dno. Czy Redzi zastosują także tutaj, taką sztuczkę?
 


argetlan.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie trochę śmieszy sraczka że jest kolorowo. Ludzie, ta gra ma mieć różne warunki pogodowe i zmienne pory dnia. 

 

I jak już niejednokrotnie mówiono - ta gra to nie Blade Runner (który jak dla mnie leży obok gatunku cyberpunk a nie w nim). 

Ktoś na reddicie ślicznie to ujął - cyberpunk to problemy które są pod spodem, rozkład i machinacje. A w kolorowym świecie te też mają miejsce. 

 

Poza tym zobaczcie jak wyglądają przedstawiciele subkultury punk. I niech mi ktoś powie ze są monochromatyczni. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do samej prezentacji to bardzo mi się podobał temat z hakowaniem transmisji i rzuceniem tego wszystkiego na koniec.

Co do trailera, to przychylam się do opinii, że jakaś ludzi opętała paranoja z tymi kolorami. To że jest kolorowo to nie znaczy że będzie cukierkowo. Ba, jestem przekonany, że w takim kolorowym świecie syf jaki jest pod spodem będzie jeszcze bardziej kontrastował. Generalnie widać że trailer trafił, na giełdzie akcje CeDePu idą w górę jak rakieta, w ciągu trzech dni 5 milionów "obejrzeń" trailera. Jak dla mnie ewidentnie widać osadzenie stylistyki w uniwersum Cyberpunka, jako systemu RPG. Ponadto jak pisała @Nebthtet będzie cykl dobowy, będą zmienne warunki pogodowe. Podobało mi się, że w trailerze były niezbędne elementy cyberpunka jako stylistyki, wszczepy, smażenie mózgów po kablu, przemoc, bieda, bogactwo. No i trójka z taksówki z toną sprzętu rulez... smutni panowie strike back... 

Ja tak czy siak, czego nie ukrywałem, kupię w przedsprzedaży kolekcjonerkę, po prostu żeby wspierać CDP, bo coś podejrzewam że może być limitowana. Jak się uda kupić więcej to cóż, może się uda swoją wyrwać za free;)

Jestem dobrej myśli na razie i czekam z zainteresowaniem. 

 


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W polskim Eurogamerze całkiem sensownie podsumowano całe zamieszanie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności