Skocz do zawartości
Amb3r

Monster Hunter World

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nigdy nie grałem w Monster Huntery, ale muszę przyznać, że wygląda na to, iż całkiem nieźle jest tu zrobiona walka z znacząco większymi od nas przeciwnikami. Ktoś zna serię? Jakieś opinie.

Patrząc na fakt, że wersja pecetowa będzie dopiero jesienią to mam czas się zastanowić czy to chcę czy tego nie chcę.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem w demo Monster Huntera na 3Dsie i sterowanie było okropne. Tu ponoć jest równie słabe, według tego co piszą recenzenci. Szkoda, że nie ma na PC. :(


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Quelen napisał:

Szkoda, że nie ma na PC. :(

Niby robią wersję na PC. Tylko, że będzie jesienią.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monster Huntery mają swoich zatwardziałych fanów. Z resztą inaczej by nie było tylu sequeli. Ta konkretna odsłona póki co zbiera 9-tki od recenzentów.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile ja się w tą serie nagrałem swego czasu na PSP ... mam nadzieje że nie spartolą tego, bo po Final Fantasy XV to dla mnie kolejny must have.

Edytowane przez Xeroeth

59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.01.2018 o 04:02, Nebthtet napisał:

Ta konkretna odsłona póki co zbiera 9-tki od recenzentów.

To przecież Capcom, oni nie mogą tego zepsuć. :) Jeżeli wyjdzie na PC i będę się akurat nudził to może zainteresuje się tym. Kumpel z pracy (console peasant) bardzo się podniecał tym  tytułem. :D


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dastro weź nie grzesz. Co za różnica kto to robi. Capcom ma sporo za uszami też. Bioware też "nie mogło spieprzyć", a wiemy co było z ME:A, nieprawdaż?

 

Za bardzo ufacie developerom. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dastro Jak nie grałeś, to powinieneś :P Ale gra na zabicie czasu się nie nadaje, jest trudna i czasochłonna, a farmienie materiałów na ekwipunek end game podchodzi trochę pod S&M lol


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, Xeroeth napisał:

 Ale gra na zabicie czasu się nie nadaje, jest trudna i czasochłonna

To skoro czasochłonna to chyba niezła na zabicie dużej ilości czasu, nie? :P

 

Z tego co czytałem to w wypadku misji to się ma limit czasu więc nie może być aż tak źle (przynajmniej jeśli chodzi o długość misji - ewentualny grind na materiały to inna sprawa, ale nie znam gry).


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o misje, chodzi właśnie o grind i same prawdopodobieństwo utrafienia danego typu potwora. W każdej części istniał cykl dnia i nocy, czasami dochodziły jeszcze fazy księżyca etc. Niektóre mobki były cholernie ciężkie do utrafienia, już nie wspomnę o ubiciu solo. Część większych sztuk wymagało zgranej grupy ... no, ale w tym cała zabawa. Jeśli chodzi o trudność najcięższych przeciwników, śmiem twierdzić że stoi na poziomie Dark Souls'a :)


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soulsy są trudne, ale w nich głównie chodzi o bycie cierpliwym i naukę wzorców zachowań i ataków przeciwników. No i srogo karzą za chciwość. 

Tu sprawa wygląda podobnie czy jest w inny sposób trudny?


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłapałeś dokładnie to co je łączy :) Ale to dotyczy tylko bossów i rzadkich mobków (czy tych, które na etapie end game nas najbardziej interesują) i na tym podobieństwa do DS'a się kończą. Ponoć bardzo podnieśli poprzeczkę w najnowszej odsłonie, jeśli faktycznie to prawda, to szykuje się kolejny hit serii i to jeszcze na blaszaka :) 


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem czy nie zepsują sterowania myszką i klawiaturą, bo jeśli nie to celność jaką można by wtedy osiągnąć łukiem i tymi dwoma cosiami sprawiłaby, że pewnie by były całkiem popularne. 

 

W sumie to jestem ciekaw jak będzie się różnic popularność broni wśród starych wyjadaczy i świeżaków. 


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, ja przez MH:W ostatnio mało sypiam ;-P

 

Gra jest super, ale wymaga trochę samozaparcia do nauki i jest stosunkowo trudna. Trudności do Dark Soulsów nie mogę porównać, nie grałem,  nie moje klimaty.

 

mamy do wyboru 14 zupełnie rożnych broni (klas) -  każdą gra się naprawdę inaczej. Na początku wymagane poradniki na YT i treningi w bazie, żeby wyrobić sobie klikologie do kombosów itp.  

Też sie spotkałem z zarzutami że sterowanie do du*y. Jakie sterowanie?

Walkę? Learning curve, High learning curve. Na tym polega uczenie się własnej broni. I daje naprawdę dużo satysfakcji jak ci najdłuższe combo zaczynają wchodzić :rotfl:

Interfejs... no może, kilka razy musiałem poszukać na necie która postać ma menu do czegoś tam.  Ale nie czytam zbyt dokładnie samouczków. 

Micromanagement - szczególnie doskwiera malutka sakwa na przedmioty, 30 pól, z czego 10-20 zajętych przez przedmioty które nosimy ciągle (mikstury, pułapki itp) - to chyba najbardziej widoczny ślad 'JRPG', trzeba zarządzać ekwipunkiem. Ale da się żyć.:)

 

Z poprzednimi Monster Hunterami nie porównam, bo też nie grałem. Ale tutaj grind po prostu daje frajdę - w sumie to nie ma go tak dużo jak w innych MMO.  No i gra ułatwia farmę poprzez areny (jak złapiemy potwora to nie musimy już go często potem gonić po mapie, ale możemy farmić na arenie) czy questy które za pozbycie się monstra dają z niego dodatkowe matsy) Po zabiciu potwora z 4 razy spokojnie możemy wykuć  cały set zbroi z niego. (ale bardziej opłaca się łapać zamiast zabijać - więcej itemów leci i IMO łatwiejsza walka bo się szybciej kończy)

 

Największy minus jest chyba taki, że przez tą grę kupiłem abo na Playstation PLUS+... bo w kupie raźniej i  zabawniej ;) 

a bez  + nie da się grać online - więc musimy z wszystkim radzić sobie sami.

 

Jeśli ktoś/coś - mój PSN ID: teconpl


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tecon to czekam na wrażenia jak więcej pograsz - szczególnie czy się po prostu nie zaczyna nudzić ^^

 

Ja o ile kupię to i tak wersję pc. a ta będzie jakoś jesienią podobno. 


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Amb3r coś o Monster Hunterze było w ostatnim Co-Optionalu, posłuchaj sobie (link już jest do odpowiedniego fragmentu).

 

 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności