Skocz do zawartości
Xender

Destiny 2 - brak sensownego end game'u?

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego że Destiny 2 bardzo mi się podoba! Takie dynamiczne połączenie HnS oraz MMO. Martwi mnie jednak kwestia end game'u...

Mam już ~260 Power Level i przyznam szczerze że Strike'i są trywialne, jedynie Nightfall potrafi stanowić wyzwanie, ale jest ten sam przez cały tydzień ;(.

 

Nie brałem jeszcze udziału w raidzie....

 

Czy są jakieś rodzaje PVE które są bardziej wymagające? Bardziej przypominające typowe instancje w MMO? Chciałbym żeby endgame stanowił jakieś wyzwanie,  a nie bezmyślny grind ;(. Może wiadomo coś na temat tego czy dodadzą coś w dodatkach, albo czy będą jakieś dodatki poza tymi dwoma zapowiedzianymi?

 

Nie grałem w Destiny 1 więc nie wiem jak tam wyglądał end game gdy gra się rozwinęła, dlatego pytam Was ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ozyrysie wchodzącym za tydzień ma być coś więcej. Ale tutaj IMO ekwiwalentem instancji właśnie jest rajd, bo w końcu to tylko 6 osób i można coś tam rzeźbić. Pamiętaj że strike można tłuc na wyższym poziomie trudności o ile mnie pamięć nie myli. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można zrobić prestiżową wersję Nightfalla, raid też występuje w wersji prestiżowej. W ozyrysie ma być trochę nowej zawartości, będzie jakiś nowy raid (w sensie gdzieś w innej części leviatana), będzie nowy rozbudowany wieloczęściowy public event. Pożyjemy zobaczymy. 


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykłych strikeów nie ma, można zrobić (podobno) prestiżowy loot sector w EDZ przy okazji robienia prestiżowego Nightfalla Arms Dealer - trzeba wylecieć w prawo zamiast na ten wielki statek i na ten loot sector w pobliżu, ale nie robiłem tego i nie wiem czy dalej to działa, oraz jakie daje nagrody. Być może jest to już zpaczowane.

 


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
    • Przez Shivon
      It's time to disembark, Commander.

      We are delighted to share with you a glimpse of the Next Era - Elite Dangerous: Odyssey.
       

       
      https://store.steampowered.com/app/1336350/Elite_Dangerous_Odyssey/
       
      Eksploruj pieszo odległe światy, poszerzaj granice znanej przestrzeni i znacz swój ślad w galaktyce, stając się pierwszą osobą w historii, która eksploruje powierzchnie planet nietkniętych od początku czasu.

      Jeden ogromny krok

      Zobacz galaktykę jak nigdy dotąd. Ląduj na zapierających dech w piersiach planetach, napędzanych nową technologią silnika gry. Zanurz się w słońcu wznoszącym się nad niezapomnianymi widokami, odkrywaj posterunki i osady i eksploruj z nieograniczoną swobodą.

      Znacz swój własny ślad

      Podejmuj różnorodne kontrakty i graj po swojemu, od dyplomacji i handlu po ukrywanie się i walkę. Różnorodne ustawienia, cele i postacie niezależne oferują nieskończoną różnorodność misji i prawie nieskończoną ilość treści, którymi można się cieszyć.

      Zbierz załogę

      Centra społecznościowe rozmieszczone w całej galaktyce dają pilotom idealne miejsce do zaplanowania następnego ruchu. Zawieraj sojusze, zamawiaj usługi, a nawet znajdź wsparcie ekspertów w Inżynierach. Te placówki pomagają również zdobywać i ulepszać broń i sprzęt, aby udoskonalić swój styl gry.


      Strefa walki 

      Przeżyj intensywne walki z FPP, wyposaż swoją postać w szereg broni i sprzętu, a także koordynuj współpracę z członkami drużyny, aby opanować wielowarstwowe, głębokie, taktyczne środowisko, w którym zmagają się piloci, SRV i statki kosmiczne.
       
      Tłumaczenie: Mathias Shallowgrave z TWH.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności