Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Nazywam się Szymon, mam 20 lat.

Studiuję na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika (UMK) w Toruniu kulturoznawstwo z  językiem japońskim. Co do zainteresowań to lubię: oglądać anime, czytać mangi oraz wszelkiej maści literaturę, słuchać muzyki oraz, oczywiście, grać w gry komputerowe. Często też piszę różnego typu prace literackie, aby, że tak powiem, "wyżyć się artystycznie".

Co do StarCitizen'a i tego forum, tego wszystko dowiedziałem się od mojego starszego brata. Mówił że kompetentni strzelcy są tu na wagę złota, a nie narzekam na moją koordynacje "ręka-oko" i "instynkt mordercy" w grach. Sprawa ma się tak, mój brat jest dobrym pilotem a ja dobrym żołnierzem, więc pomyślałem że warto dać StarCitizen'owi szansę oraz innym graczom. Poza tym, lubię odkrywać nowe rzeczy i poszukiwać nowe wyznania a StarCitizen brzmi dość kusząco w tych kwestiach.

Liczę na owocną współpracę z Wami Wszystkimi.

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witamy w naszych progach. 

Myślę, że znajdziesz tutaj więcej niż się spodziewasz, a sam Star Citizen nieźle Ciebie zaskoczy swoją wielopłaczyznową różnorodnością. 

Jesteś jak widzę między innymi lingwistą więc może zainteresuje Ciebie na przykład to, że w Star Citizen jest w pełni opracowany przez światowych ekspertów język "obcej rasy" Xian. Co to znaczy "w pełni opracowany"? Ano to, że ma swój własny unikalny alfabet, ma swoją gramatykę, wymowę (z uwzględnieniem różnic w wymowie tych samych słów dla native speakerów z różnych zakątków świata realnego) oraz... własną szkołę nauki tego języka (dostępną na spectrum - kolejnym wynalazku twórców SC), a sam język jest spójny z kulturą Xian (również opracowaną przez ekspertów i jakże różną od różnych kultur ziemskich).  ;)

No i rozejrzyj się po forum, wpadnij na discorda i chłoń wiedzę tu zawartą. Nie bój się pytać o cokolwiek związanego ze Star Citizenem  (tylko pytaj w odpowienim miejscu forum ;) )