Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś o 15.00 Egososoft (twórcy takich wspaniałych spacesimów jak X3 Albion Prelude, X3 Terran Conflict, X3 Reunion i już znacznie mniej wspaniałego X: Rebirth) przeprowadzą na twitchu prezentację  na żywo dotyczącą ich nowej gry czyli X4.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, że nie popełnią tego samego błędu co przy X Rebirth i dodadzą możliwość sterowania wielkimi okrętami.

Edytowane przez MiKchal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam na to wielką chrapkę, ale jeśli będzie choć trochę podobny do x rebirth... no cóż, to ich pogrąży w już i tak niszowym gatunku. Mam nadzieje że to wypali, bo grałem we wszystkie części serii, a na samym X3 mam ponad 2k godzin lol


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby nie spieprzyli, chociaż po X-Rebirth nie nastawiam się absolutnie na nic.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EgoSoft właśnie podesłało fotki do

 

X4: Foundations

 

http://imgur.com/a/p5cIM:)


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co nie obejrzeli wczorajszy trailer

 

Krótkie podsumowanie:

 

  • gracz będzie mógł sterować każdym statkiem od myśliwca do wielkich olbrzymów
  • chodzenie po statkach i stacjach
  • mniejsze statki będą mogły lądować na odpowiednio do tego przystosowanych  większych jednostkach
  • tak jak we wcześniejszych częściach będzie możliwość tworzenia flot podległych nam statków
  • teleportacja umożliwi przenoszenie się pomiędzy posiadanymi jednostkami
  • świat gry będzie dynamiczny
  • AI będzie samodzielnie rozwijać swoje imperia
  • gracz i jego decyzje będą miały wpływ na działania dziesięciu frakcji w grze
  • wirtualna ekonomia będzie bardzo rozbudowana
  • dostępne będzie budowanie własnych modularnych stacji kosmicznych (jak z klocków)
  • premiera w przyszłym roku (brak informacji o wczesnym dostępie)
  • brak lądowania na planetach i multiplayera

ps.

Podobno to co widać to silnik gry oparty na assetach z Rebirtha (takie demo technologiczne) A nad silnikiem graficznym i wyglądem jeszcze pracują w końcowym efekcie wyglądać ma to inaczej.

 

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się aż PROSI o Multiplayera... :drool:


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multi by ich pogrzebało. Popatrz jakie problemy ma CIG z dużym budżetem, Frontier też nie ma łatwo (pamiętamy problemy ze znalezieniem się w jednej instancji).

Mogą się też nieźle zakopać przy tworzeniu wnętrz stacji bo to również nie jest łatwy temat.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ajć... No dobra. Dzięki.


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Premiera X4: Foundations została ustalona na 30 listopada 2018 roku.

Cena w Europie wyniesie 49,99 euro

https://store.steampowered.com/app/392160/X4_Foundations/

X4: Foundations będzie grą korzystającą jedynie z API Vulkan (brak OpenGL lub DirectX)

Wymagania:

Spoiler

Specyfikacja minimalna:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8 lub Windows 10 w wersji 64-bitowej,
  • Procesor: Intel Core i5-4590 lub odpowiednik AMD,
  • Pamięć RAM: 8 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 780/GTX 970 lub odpowiednik AMD (wymagana zgodność z API Vulkan),
  • Dysk twardy: 12 GB wolnego miejsca.

Specyfikacja zalecana:

  • System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8 lub Windows 10 w wersji 64-bitowej,
  • Procesor: Intel Core i7-6700K lub odpowiednik AMD,
  • Pamięć RAM: 16 GB,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1070 lub odpowiednik AMD,
  • Dysk twardy: 12 GB wolnego miejsca.

Trailer

Gameplay

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

@Dako Trailer (pierwszy film z postu powyżej) powinien być oznaczony w kategorii wiekowej "18+" - zerknij na kawałek zaczynający się w 1:01 tego trailera ;) 

 

Spoiler

844769240_Zrzutekranu(50).thumb.png.e5ee005fc547522774e8c4f4ab0f592b.png

Edytowane przez Darayaharus

sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, korci mnie żeby kupić pre ordera. W X3 przegrałem tysiące godzin, ale X Rebirth to była wtopa na całego ... Egosoft ugryzło więcej, niż byli w stanie przełknąć i ostatecznie musieli pójść na wiele kompromisów. Stracili gigantyczną bazę modderów, a właśnie na nich opierała się seria aż do 3 części i dodatku Albion Prelude. O X4 prawie nic nie słychać, info jest bardzo mało i tak naprawdę nie wiemy czego się po tym spodziewać.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh, co mi tam. Kupiłem kolekcjonerkę w pre orderze. Dam Egosoft ostatnią szansę, jak się okaże że znowu wtopili, będę pierwszy w kolejce po refunda (na steamie jest możliwość zwrotu do 2 tygodni po premierze). Z info, które na razie udało mi się wykopać, wszystko wskazuje na to że wreszcie poszli po rozum do głowy i wrócili do korzeni serii. Szykuje się soczysty kąsek, akuratnie na 3 tygodnie urlopu ;)


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paskudne jak gra z PS2 odpalona na współczesnym emulatorze z wyższą rozdziałką, zbugowane jak cholera (choć trza przyznać że szybko łatają), menusy robione w wordzie przez gimbusa, brakuje opcji w międzymordziu, wydajność jak przeciętny ziemniak, dziwny wszechświat gdzie nawet nie dolecimy w okolice planet i gdzie statki kierowane przez AI przenikają czasem przez ściany...

 

Jednak nie mogę się oderwać, gra lepsza niż np. E:D (a mam tam ponad 1000 h) z bardziej skomplikowaną mechaniką i nie wymagająca grindu ( jak grindujesz  w X4 to albo lubisz albo robisz coś źle).

 

Mechanika lotu na początku wydaje się prosta, potem jednak okazuje się że ciekawie się lata i przełączanie asysty pozwala na bardzo fajne manewr.  Wszechświat wbrew pozorom  całkiem spory.

 

Trzeba też nadmienić że gra nie działa w 'bąblu' nie widzisz tylko tego co wokół Ciebie jak w  E:D  czy Skyrim ale jesteś w stanie obserwować wszystko, (o ile nastawiasz satelity do obserwacji). Widać wyraźnie że ekonomia i każdy statek i stacja - czy to  npc czy nasz jest w czasie rzeczywistym umieszczony w świecie, ma własne AI ,statystyki i rozkazy.

 

Aktualnie mam 2 stacje i ok. 50 statków, z czego 30 to statki kurierskie (taki kosmiczny DHL), szykuję flotę bojową na spuszczenie łupnia piratom i przejęcie ich sektora na własność. :)

 

Dla wrażliwych na bugi polecam poczekać. Po patchach i modach jak w X3 to będzie naprawdę hit.

Edytowane przez Yoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję
Osobiście jeszcze nie kupiłem ...
ps.
Dziś oficjalnie EGOSOFT ma w nosie lub mniej przykładnie w czterech literach spolszczenie swojego produktu
Ale na szczęście jest grupa graczy która to robi i zrobi za tych darmozjadów ze studia ...
Cytując autorów spolszczenia:
"Dziś to ponad 9% (ponad 3000 przetłumaczonych stringów) wszystkich stringów w grze i UI praktycznie większości jest po polsku, a przynajmniej te częściej odwiedzane okienka.
Nadal pozostało masę fabularnych tekstów, dialogów NPC, dalszych menusów i innych dupereli. "

https://www.nexusmods.com/x4foundations/mods/25https://www.nexusmods.com/x4foundations/mods/25

 

ps.

I jeśli ktoś wydaje grę dla klienta docelowego w naszym kraju i ma/albo chciałby zwyczajnie liczyć lub oczekiwać na jego wsparcie to ma pie#$%ny obowiązek zrobić lokalizację i tyle ...
Na pohybel księgowym i leniwej bandzie z Frontiera i CIG :D
Niech się choć trochę ponad to minimum
postarają ...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 12/13/2018 at 9:45 AM, Dako said:

I jeśli ktoś wydaje grę dla klienta docelowego w naszym kraju i ma/albo chciałby zwyczajnie liczyć lub oczekiwać na jego wsparcie to ma pie#$%ny obowiązek zrobić lokalizację i tyle ...
Na pohybel księgowym i leniwej bandzie z Frontiera i CIG :D
Niech się choć trochę ponad to minimum
postarają ...

X4 było zapowiadane bądź reklamowane jako gra ze spolszczeniem? Bo jeśli nie, to nie rozumiem spiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie była ale w sierpniu pytali kto chciałby to za nich z zrobić ...
W grudniu po wydaniu gry na uprzejme zapytanie polskiej inicjatywy i grupy osób zainteresowanych otrzymano odpowiedź, że autorzy nad tym nie pracują ...

Jaka spina?
Zwyczajnie "trzeci świat" dla wydawców ...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeci świat, bo gros (jeśli już nie wszystkie) gier wydawanych w normalnej dystrybucji na rynku polskim jest lokalizowane przynajmniej tekstowo. Tytuły indie to osobny temat, a X4 do takich spokojnie można zaliczyć mimo iż Egosoft to większe studio niż standardowa indykarnia.

 

Nie mają na to środków, ani zasobów ludzkich. Koszt w płatnościach za roboczogodziny tłumaczy na pewno nie wyszedłby nawet na zero (to jest tytuł z naprawdę dużą ilością tekstu - ile tego jest poczytacie w wątku na xudb). Polecam się po prostu cieszyć, że komuś się chce walczyć z lokalizacją, a ja ze swojej strony polecam się zawziąć i grać po angielsku bo macie przyjemne z pożytecznym w postaci ćwiczenia języka.

 

SC też po polsku nie będzie (nie oszukujmy się).


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tym jak twierdzisz braku środków i zasobów mogli wydać 10 wersji językowych : angielski, niemiecki, francuski, włoski, chiński uproszczony i tradycyjny, portugalski, brazylijski, hiszpański, rosyjski, koreański. Gdyby wydali grę tylko po angielsku i niemiecku to bym nie miałbym z tym problemu. Podobnie zrobił Frontier. Albo nasz rynek gier co znaczy albo nadal wydawcy będą mieć Nas w czterech literach. A do nauki języków jest multum odpowiedniego i bardziej efektywnego oprogramowania niż gry komputerowe w których bilans księgowemu się nie zgadzał ;)
 

       
                 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
       
 
Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, mogli. Każdy z tych języków jest w górze stawki jeśli idzie o ilość użytkowników na tej planecie.  Poczytaj więcej chociażby tutaj. Dodatkowo nie istnieje język brazylijski, tam mówi się po portualsku, ale nie jest to aż taka rozbieżność by klasyfikować go osobno. 

 

Z tego powodu argument za lokalizacją niszowej gry na język,którym mówi się w jednym i to nie aż tak licznym kraju niestety nie trzyma wody. Zwłaszcza że gra niszowa, słownictwo też - tak więc tłumaczenie tym droższe. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę?

No i co z tego? Mając wielką oddaną Społeczność spieprzyli X rebirth-a  więc tym bardziej powinni się postarać
Co do brazylijskiego i portugalskiego to mój błąd który popełniłem na szybko przepisując ze Steam (przecinek)
Tak to wygląda na Steam

C8OoaOM.png
Gra jest niszowa to fakt ale patrząc na historię i Społeczność autorzy mogli się postarać i tyle ...
Z mojej strony EOT bo po co się kłócić o grę w którą w naszej Społeczności grają aktualnie 2-3 osoby :D

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale co do ma do rzeczy w kontekście polskiej lokalizacji? Weź pod uwagę jedno: firmy nie istnieją by generować obrót (wyjątkiem są pralnie pieniędzy, ale nie o tym tu mowa) lecz dochód. A ten w przypadku developerów gier bierze się z udzielanych na coś licencji, deali sponsorskich (np. reklamy w grze, kody w napojach, bundlowanie ze sprzętem, etc), marży ze sprzedaży. A ta ostatnia nie jest przesadnie wysoka nawet w dystrybucji cyfrowej. Dodatkowo jeśli tytuł jest sprzedawany "z półki", to dla twórcy z egzemplarza zostaje jeszcze mniej.

 

Z rynku polskojęzycznego, który w porównaniu do pozostałych opcji jest i tak malutki nie wyciągną dużo zysku. Nawet w największej polskiej społeczności tej gry są aktywne tylko dwa czy trzy wątki na forum - a to niedługo po premierze, gdy hype jeszcze jest duży. Mod z polonizacją na nexusie ma 277 unikalnych pobrań - wniosek jest prosty - dla takiej małej próbki nie opłaca się robić polskiej lokalizacji, bo koszt na głowę byłby horrendalny. Niestety, ale ekonomia nie zna litości.

 

I to nie kwestia kłócenia się (gdzie tu widzisz kłótnię? Przecież to normalna dyskusja :)), ale biorąc pod uwagę kwestie finansowe, które są decydujące w tym kontekście to jeśli ktoś chce, żeby w grze był polski, właśnie jak Moskit i spółka tworzy mod. Takie są bezwzględne realia finansowe - P&L się musi zgadzać bo nikt tego nie robi dla idei. Developerzy i artyści potrzebują wypłat, sprzętu do tworzenia gry, konieczne jest opłacanie licencji za wiele narzędzi (w końcu wykorzystują je komercyjnie), a także dalsze łożenie na tytuł bo przecież patche też nie biorą się z kosmosu - ktoś je musi pisać.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Semantyka Szanowna Pani semantyka.
To Ty zaczęłaś dyskusję i tłumaczenie postępowania twórców i nadal chyba musisz mieć ostatnie zdanie ;)
Ja uważam  iż "moja prawda jest najmojsza" a Ty masz swoją - choć oczywiście całkowicie się  w niej mylisz   :P
Jakby Ci to napisać ale naprawdę nie musisz mi tłumaczyć jak to się w biznesie kręci ...
Czasem warto aby twórca spojrzał trochę dalej niż te jakże wygodne "realia finansowe"
Bo za jakiś czas w grach komputerowych znajdziemy (tak jak u producentów wyjaśnienia w zakresie porównania EU vs PL gorszej ilości/jakości/zawartości tańszych składników/zamienników takiej np. czekolady, proszku do prania, chemii gospodarczej i innego asortymentu) informację iż wszystko jest w języku angielskim bo takie jest upodobanie klientów a wszyscy dzięki ich grze komputerowej tu sprzedawanej chcą uczyć się języka obcego  ...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, patrząc na realia ekonomiczne tak samo mogę skwitować twoją wypowiedź - skoro wiesz jak działa biznes, to naprawdę oczekiwanie że zrobią polonizację mimo iż na niej stracą jest... dopowiedz sobie sam jakie.

Jasne. Niech w imię najbardziej nieefektywnych działań PR we wszechświecie marnują pieniądze, za które mogliby zrobić więcej w ramach patchowania dla ludzi, którzy już zapłacili za grę.

 

Najmniej rozpowszechniony język z ich lokalizacji to włoski, którym posługuje się z grubsza 67 mln ludzi (wg w miarę weryfikowalnych źródeł, uwzględniając native speakerów jak i osoby, które się go nauczyły - za wiki). To chyba spora różnica vs polski. Siła nabywcza Włocha też jest trochę inna niż Polaka, co przekłada się na ilość tzw. disposable income czyli kasy dostępnej do rozwalenia na głupoty.

 

Brak polskiej wersji nie czyni gry gorszą. Nie ma szybciej rozwalających się statków, mniej wartościowych towarów którymi się w niej handluje, tekstur gorszej rozdzielczości, itp. Wręcz ten ośli upór żeby wszystko było zlokalizowane skutkuje potworkami takimi, jak w wydaniu EA - gdzie Polak dostaje za pełną cenę grę TYLKO z polskim i rosyjskim, a Amerykanin ze wszystkimi językami W TYM polskim (np. Titanfall 2, w MEA też zmusili mnie do gry po polsku lub piracenia - na szczęście nie było lokalizacji audio).

 

No ale ja jestem cyniczna i pragmatyczna, n'est ce-pas? Idąc tym tokiem rozumowania powinni przetłumaczyć też na fiński! Św. Mikołaj też chce polatać! Nosz na litość Teutatesa...


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że popularność X-ów w Polsce wydanych w języku polskim nie ma nagle znaczenia ...
Było minęło bo bilans po wydaniu Rebirth-a się Panom nie zgadza ...
Nawet jeśli tłumaczył to ktoś inny ...
Fakty są takie nie ma polskiego tłumaczenia i tyle ...
Wg mnie niech sobie tłumaczą nawet w esperanto i suahili a jeśli tego nie zrobią to nie mój problem  ...
Jak to za drogo i nieopłacalnie to niech sadzą kwiatki albo robią czekoladę.

ps.
I nie jestem tak ostatnich latach popularnym patriotą-idiotą w ortalionie z godłem na klacie ;)
Bo określenie patriotyzm dzięki małpom z brzytwami rządzącym w Warszawie bardzo mocno straciło na wartości.

No i ja również  mogę od niechcenia wrzucać coś na forum w niemieckim lub rosyjskim ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Książka (PDF)
      "The CRPG Book" - przewodnik komputerowych rpg 1975 ÷ 2014
      https://crpgbook.files.wordpress.com/2019/04/crpg_book_2.0_hq.pdf
      Coś dla poszukiwaczy perełek z przed lat.
    • Przez Shivon
      Potyczki 5 na 5, Rebelia vs Imperium, ma mieć "kampanię" dla jednego gracza oraz "brak mikropłatności". Ale to EA, więc o czym gadamy...
       
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności