Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki ponownie i pytanie czy w grze som jakieś zdarzenie losowe i do czego służy czarna dziura

Ps Propo Regulaminu

TAK akceptuję regulamin i wszystkie punkty w nim zawarte oraz zobowiązuje się ich przestrzegać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby? Punkt 7 regulaminu forum: "Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i jednoznacznie określać treść wątku. Nieprawidłowo zatytułowany temat to: "Pomocy!", "Problemy", "Przeczytajcie to koniecznie!", "Co wybrać?" itp."
"Dzięki i nowe pytanie" to wg mnie źle zatytułowany temat.

 

Z tego co wiem to jeszcze nie ma zdarzeń losowych. No poza tymi generowanymi przez graczy, ale chyba nie o to chodzi.

 

Po drugie - regulamin podforum: jedno pytanie, jeden temat. Tu są dwa pytania :P
Jednak sam pomyśl - do czego służą czarne dziury w rzeczywistości.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm. Jakoś w literaturze tematu za wiele o wykorzystaniu praktycznym nie udało mi się wyczytać; P Tak że poza teoretyzowaniem to zasadniczo czarne dziury nie służą niczemu ;P

 


81fdd98d-c046-4380-baf9-104380c4eec2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@WILK_ONE 

  • Nie musisz zakładać nowego tematu do każdego postu. Do każdego pytania odnośnie Star Citizena już tak.
  • Flight School nie jest forum dotyczącym organizacji, pytania odnośnie aplikacji zadajesz np w swoim wątku rekrutacyjnym.
  • Regulamin Serwisu Game Armada =/= Kodeks Honorowy Ater Dracones :)
  • Odnośnie pytań o zdarzenia losowe i czarne dziury już odpowiedziano. A czarne dziury są po to, żeby było gdzie kitrać zwłoki, których nie zjadł :miecio: i odpady radioaktywne  ;) 

Temat zamykam i wywalam do śmietnika bo niestety nic nie wnosi do tego konkretnego subforum :( 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Studio Red Bull Gaming nakręciło serię zatytułowaną Levels - the art of Game Development. Ma ona przybliżyć studia oraz sylwetki twórców ciekawych i porywających gier indie - zobaczymy tam i Star Citizena. Dzieło Chrisa Robertsa ma towarzystwo godne uwagi, albowiem są to m.in. Dead Cells, Monument Valley oraz twórczość Petera Molyneux (który mimo ekscentryczności i mnogich konfabulacji stworzył jednak wiele ambitnych i ciekawych gier).
      Na chwilę obecną udostępniono trailer oraz pierwszy odcinek serii (w którym poznacie bliżej twórców gry Cuphead). Jeśli zostanie zachowana kolejność z grafiki promocyjnej, to Star Citizen będzie trzecim z kolei prezentowanym projektem.
      Rzecz jasna społeczność Star Citizena nie ustaje w analizie wszystkich materiałów jakie tylko trafiają do internetu, a więc i na trailerze już dostrzeżono podobizny wcześniej niewidzianych aktorów, jacy prawdopodobnie trafią do gry. Aktualnie na bazie stopklatki na reddicie obstawiani są Alan Tudyk oraz Damian Lewis. Mnie tam osobiście pokazane modele niezbyt przypominają któregoś z nich. A wy macie swoje aktorskie typy?

       
      Poniżej pierwszy odcinek Levels traktujący o grze Cuphead.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności