Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Lead Technical Designer Kirk Tome joins Sandi Gardiner on this week’s episode to share a detailed look on level design. Studio Director & Global Head of Production Erin Roberts reports on the UK’s progress in this week’s studio update.

And for info on becoming a subscriber, go to: https://robertsspaceindustries.com/pledge/subscriptions

Przeczytaj całość


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Zacznę od tego, że nie będę walczyć z prawem nagłówków Betteridge'a i odpowiedź na pytanie w tytule newsa brzmi "NIE". Zapytacie "Co? Jak? Dlaczego?". Spieszymy z informacjami . 
      Warto zauważyć, że poniższe informacje trafiły na Spectrum - czyli otwartą platformę komunikacyjną CIG, gdzie developerzy często i aktywnie rozmawiają ze społecznością Star Citizena odpowiadając na wiele pytań. To właśnie tutaj widać siłę otwartego i transparentnego modelu developmentu - rzecz jasna są też wady (sporo osób nie rozumie mechanizmu tworzenia gier i krzyczy o oszustwach, bo cały proces trwa długo i się opóźnia). A tak na marginesie - gracze z większym stażem pamiętają pewnie jeszcze określenie Blizzard time...
      No, ale do rzeczy. Przecież chcecie dowiedzieć się więcej o RTX w Star Citizenie!
       
      Cały temat zaczął się od tego, że jeden z użytkowników zadał na Spectrum pytanie:
      Na odpowiedź ze strony Bena Parry'ego z CIG nie trzeba było długo czekać... 
      Kolejny użytkownik nie dawał za wygraną:
      Na co Ben odpowiedział:
      Wydaje się to całkiem mądrym podejściem, w końcu development Star Citizena i tak trwa już długo, a do końca tej drogi jeszcze daleko. Ale użytkownicy nie dają za wygraną.
      Ben rzecz jasna wyprowadza Bluedirka z błędu:
      Inny z użytkowników również całkiem słusznie zauważa, że może i artyści środowiskowi mieliby mniej pracy, ale nie developer grafiki, który musiałby okodzić cały ten interes 😛. Bluedirk dalej drążył temat:
      Ben doprecyzował poprzednią wypowiedź.
      Kolejny użytkownik z kolei pyta o ewentualne alternatywy dla raytracingu.
      Ben nie ma dla niego dobrych informacji.
      Tiranasta się zasmucił.
      Tutaj odpowiedź Bena jest zdecydowanie bardziej pozytywna.
      Lieutenant spytał jeszcze o technologię Vulcan.
      Odpowiedź raczej nie była zgodna z tym, co sobie wydumał autor artykułu .
       
      A Paladin Titus skwitował całą sprawę krótko:
      A co wy o tym sądzicie? Zgadzacie się ze stanowiskiem Bena, czy może sądzicie że CIG powinno implementować takie nowinki technologiczne za wszelką cenę? W końcu i tak jeszcze do premiery daleko? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!
    • Przez Dako
      Na reddit jeden z użytkowników opublikował ciekawą grafikę przedstawiającą statki z modułami.
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Vanter
      Prawdopodobnie odrobinę spóźniona akcja ratunkowa po najeździe Vanduli
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności