Skocz do zawartości
Nebthtet

March 2947 Subscriber Flair!

Rekomendowane odpowiedzi

 
 

March 2947 Subscriber Flair

 
 
StarMarineMagBanner.jpg
 
 
 
 

Greetings Subscribers!

This month’s subscriber flair is the Hitbox Star Marine magazine cover. The release of Interdimension Software’s dynamic shooter Star Marine was met with its fair share of controversy. Hitbox was able to sit down with everyone, from developer to critics to fans, to present a comprehensive picture of this next generation shooter and the hype surrounding its release. This commemorative lithograph of Hitbox’s cover features exclusive art from Interdimension’s lead artist Terry Vill and is printed on museum-quality archive paper with a custom frame, perfect for any enthusiast’s home, office or ship.

If you’re an active subscriber, the flair will be attributed to your account today. If you subscribe over the weekend, the painting will be attributed to your account on Monday March 13th. More information about subscriptions can be found here!

Przeczytaj całość


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Zacznę od tego, że nie będę walczyć z prawem nagłówków Betteridge'a i odpowiedź na pytanie w tytule newsa brzmi "NIE". Zapytacie "Co? Jak? Dlaczego?". Spieszymy z informacjami . 
      Warto zauważyć, że poniższe informacje trafiły na Spectrum - czyli otwartą platformę komunikacyjną CIG, gdzie developerzy często i aktywnie rozmawiają ze społecznością Star Citizena odpowiadając na wiele pytań. To właśnie tutaj widać siłę otwartego i transparentnego modelu developmentu - rzecz jasna są też wady (sporo osób nie rozumie mechanizmu tworzenia gier i krzyczy o oszustwach, bo cały proces trwa długo i się opóźnia). A tak na marginesie - gracze z większym stażem pamiętają pewnie jeszcze określenie Blizzard time...
      No, ale do rzeczy. Przecież chcecie dowiedzieć się więcej o RTX w Star Citizenie!
       
      Cały temat zaczął się od tego, że jeden z użytkowników zadał na Spectrum pytanie:
      Na odpowiedź ze strony Bena Parry'ego z CIG nie trzeba było długo czekać... 
      Kolejny użytkownik nie dawał za wygraną:
      Na co Ben odpowiedział:
      Wydaje się to całkiem mądrym podejściem, w końcu development Star Citizena i tak trwa już długo, a do końca tej drogi jeszcze daleko. Ale użytkownicy nie dają za wygraną.
      Ben rzecz jasna wyprowadza Bluedirka z błędu:
      Inny z użytkowników również całkiem słusznie zauważa, że może i artyści środowiskowi mieliby mniej pracy, ale nie developer grafiki, który musiałby okodzić cały ten interes 😛. Bluedirk dalej drążył temat:
      Ben doprecyzował poprzednią wypowiedź.
      Kolejny użytkownik z kolei pyta o ewentualne alternatywy dla raytracingu.
      Ben nie ma dla niego dobrych informacji.
      Tiranasta się zasmucił.
      Tutaj odpowiedź Bena jest zdecydowanie bardziej pozytywna.
      Lieutenant spytał jeszcze o technologię Vulcan.
      Odpowiedź raczej nie była zgodna z tym, co sobie wydumał autor artykułu .
       
      A Paladin Titus skwitował całą sprawę krótko:
      A co wy o tym sądzicie? Zgadzacie się ze stanowiskiem Bena, czy może sądzicie że CIG powinno implementować takie nowinki technologiczne za wszelką cenę? W końcu i tak jeszcze do premiery daleko? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!
    • Przez Dako
      Na reddit jeden z użytkowników opublikował ciekawą grafikę przedstawiającą statki z modułami.
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Vanter
      Prawdopodobnie odrobinę spóźniona akcja ratunkowa po najeździe Vanduli
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności