Skocz do zawartości
Nebthtet

[RSI.com] Loremaker's Guide to the Galaxy

Rekomendowane odpowiedzi

Writer Adam Wieser divulges the complex history of the Magnus system, known as the headquarters to the controversial ship manufacturer, Drake Interplanetary. Despite its ideal location in the large trade lane between Sol and Terra, Magnus thrives as a dangerous frontier system.

Remember that you can always explore the Star Citizen Universe yourself in our web-based Ark Star Map.

Przeczytaj całość


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Zacznę od tego, że nie będę walczyć z prawem nagłówków Betteridge'a i odpowiedź na pytanie w tytule newsa brzmi "NIE". Zapytacie "Co? Jak? Dlaczego?". Spieszymy z informacjami . 
      Warto zauważyć, że poniższe informacje trafiły na Spectrum - czyli otwartą platformę komunikacyjną CIG, gdzie developerzy często i aktywnie rozmawiają ze społecznością Star Citizena odpowiadając na wiele pytań. To właśnie tutaj widać siłę otwartego i transparentnego modelu developmentu - rzecz jasna są też wady (sporo osób nie rozumie mechanizmu tworzenia gier i krzyczy o oszustwach, bo cały proces trwa długo i się opóźnia). A tak na marginesie - gracze z większym stażem pamiętają pewnie jeszcze określenie Blizzard time...
      No, ale do rzeczy. Przecież chcecie dowiedzieć się więcej o RTX w Star Citizenie!
       
      Cały temat zaczął się od tego, że jeden z użytkowników zadał na Spectrum pytanie:
      Na odpowiedź ze strony Bena Parry'ego z CIG nie trzeba było długo czekać... 
      Kolejny użytkownik nie dawał za wygraną:
      Na co Ben odpowiedział:
      Wydaje się to całkiem mądrym podejściem, w końcu development Star Citizena i tak trwa już długo, a do końca tej drogi jeszcze daleko. Ale użytkownicy nie dają za wygraną.
      Ben rzecz jasna wyprowadza Bluedirka z błędu:
      Inny z użytkowników również całkiem słusznie zauważa, że może i artyści środowiskowi mieliby mniej pracy, ale nie developer grafiki, który musiałby okodzić cały ten interes 😛. Bluedirk dalej drążył temat:
      Ben doprecyzował poprzednią wypowiedź.
      Kolejny użytkownik z kolei pyta o ewentualne alternatywy dla raytracingu.
      Ben nie ma dla niego dobrych informacji.
      Tiranasta się zasmucił.
      Tutaj odpowiedź Bena jest zdecydowanie bardziej pozytywna.
      Lieutenant spytał jeszcze o technologię Vulcan.
      Odpowiedź raczej nie była zgodna z tym, co sobie wydumał autor artykułu .
       
      A Paladin Titus skwitował całą sprawę krótko:
      A co wy o tym sądzicie? Zgadzacie się ze stanowiskiem Bena, czy może sądzicie że CIG powinno implementować takie nowinki technologiczne za wszelką cenę? W końcu i tak jeszcze do premiery daleko? Zapraszam do dyskusji w komentarzach!
    • Przez Dako
      Na reddit jeden z użytkowników opublikował ciekawą grafikę przedstawiającą statki z modułami.
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez Vanter
      Prawdopodobnie odrobinę spóźniona akcja ratunkowa po najeździe Vanduli
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności