Skocz do zawartości
Nebthtet

[RSI.com] BTS: Persistent Effects

Rekomendowane odpowiedzi

BTS: Persistent Effects

Greetings Citizens,

The attached article was originally printed in the June, 2016 issue of Jump Point. With the arrival of 2.40, there’s been a lot of talk about persistence in the game, and Jump Point didn’t want to be left out. This issue, we sat down with devs from the UK, Austin, Montreal and LA, to talk about what exactly persistence is, and how it is already affecting the rest of the design.

Przeczytaj pełną treść artykułu


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Manners maketh man. - William Horman

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu. Polityka prywatności