Skocz do zawartości

Niestety znów nadchodzi ten okres, gdy konieczne będzie przedłużenie licencji na oprogramowanie, na którym "stoi" nasza społeczność. Rozważcie wrzucenie czegoś do skarbonki za pośrednictwem systemu donacji lub naszego centrum cegiełkowego.

 

Wsparłeś nasz serwis? Dziękujemy i zapraszamy do wzięcia udziału w loterii dla darczyńców!

Rekomendowane odpowiedzi

W tym temacie będą informacje o aktualizacjach:

 

Tydzień 45:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień 46: Nareszcie. PLANETY!!!111oneoneone :woot::D:P
 

 

 

Edytowane przez ManganMan / Shivon
Dostosowanie do konwencji Nebowej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to, jak ta gra się rozwinęła w ciągu 1,5 roku nie jest źle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień 47: Poprawiono stawianie baz. Lolz... A kiedy naprawią kwestie grawitacji na planetach, częste zgony od nie-wiadomo-czego i błyskawicznie zużywanym wodorem? :/
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9AuVFS3dYJA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może się czepiam :P ale w którym momencie ta cała winda dokonała obrotu o 180 stopni ?

W końcu na księżycu wsiadł do windy na platformie będącej równolegle do jego powierzchni a na planetę zamiast głową w dół dotarł również i wysiadł równolegle do jej powierzchni ... :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i praca nad wydajnością. To mega ważne patrząc na to, jak się ślimaczyła na planetach jak ostatnio ją odpaliłam :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.12.2015, 12:38:24, Nebthtet napisał:

No i praca nad wydajnością. To mega ważne patrząc na to, jak się ślimaczyła na planetach jak ostatnio ją odpaliłam :).

Tjaaa... nie musisz mi o tym przypominać. Mam nadzieję że będzie można już spokojnie jeździć? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień 1 (AD 2016) (01.116) - A więc Med-Bay'e są już modowalne :P
 

 

Tydzień 2 (01.117) - Pan Rosa przedstawia RoadMap na ten rok + bugfixy B)

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Dzisiaj na serwery live trafiła aktualizacja 3.0.1 skupiająca się głównie na poprawkach. Co może was interesować najbardziej? Kilka rzeczy:
       
      Najważniejsze: kto straszył jako piłka do ping-ponga już powinien zostawić ten koszmar za sobą. Nie powinno już też być możliwe doprowadzenie się do takiego stanu (chociaż znając życie to Polak potrafi, i pewnie nie tylko Polak ). Admin dalej ma fochy i może nie chcieć z wami gadać. Ale dla misji dostawczych jest obejście. Koniec z beztroskim piraceniem, jak narozrabiacie to będzie wam to pamiętane między sesjami gry. Nerf osłon. Nerf pancerza. Nerf pocisków rakietowych (widzicie tu jakiś trend? ). W sumie nerf EMP (w ramach bugfixów). W sumie buff niektórych broni (w ramach bugfixów).  
      Konkrety (pełne patch notes po polsku) znajdziecie tutaj:
       
      Wygląda na to że mimo iż do wersji 3.1 jeszcze zostało trochę czasu, to zabawa z aktualną wersją będzie przyjemniejsza. Dajcie znać, jakie wrażenia macie z rozgrywki w zaktualizowanej wersji!
    • Przez Nebthtet
      AKTUALIZACJA 05.04.2018: wygląda na to, że resetowano konta na serwerach live, tak więc jeśli mieliście buga z "piłeczką golfową" czy omyłkowo spaliliście całą kasę na przyśpieszenie claimu Reclaimera, to macie szczęście. Gorzej z tymi, którzy się zdążyli dorobić większych sumek .
       
      Alpha 3.1.0 została oficjalnie wydana i jest dostępna dla wszystkich osób, które wsparły Star Citizena. Jest pierwszą z czterech kwartalnych poprawek zaplanowanych na ten rok oraz sukcesem nowego harmonogramu prac. Dzięki temu zmienionemu podejściu zespół programistów CIG był w stanie skuteczniej realizować cele nakreślone dla 3.1 na roadmapie produkcji i wprowadzić kilka nowych funkcji rozgrywki i optymalizacji gry.
       
      Co więcej CIG po raz pierwszy chyba dotrzymał terminu i wydał patch zgodnie z planem w pierwszym kwartale (wprawdzie w ostatni możliwy dzień, ale jednak!). Oby tak dalej!
       
      A oto najbardziej istotne nowości, jakie można znaleźć w wersji 3.1.0:
      Edytor postaci umożliwiający zmianę wyglądu awatara gracza (kolor oczu, kształt twarzy, kolor włosów, fryzura, kolor skóry). Polowanie na piratów - za zabijanie NPC - piratów gracz będzie zdobywać punkty pozytywnej reputacji. Poprawki wylogowywania - gra będzie "pamiętać" pomiędzy sesjami, na której ze stacji gracz się wylogował (Olisar, GrimHex, Levski). Interdykcja i zakłócanie kwantowe - piloci AI mogą przewozić swoimi statkami urządzenia do zakłócania napędów kwantowych. Uniemożliwiają one ucieczkę z pola walki przy pomocy takiego napędu. Aby móc ponownie z niego korzystać należy zniszczyć NPC przenoszące zakłócacze. Nowa funkcjonalność - Service Beacons - umożliwiająca tworzenie zleceń przez graczy dla graczy, oraz oceniania jakości realizacji zadania przez zleceniobiorcę. Możliwe typy beaconów: Zlecenie wsparcia bojowego (Combat Assistance) Zlecenie transportu dla gracza (Personal Transport) Zmiana combat markerów na nowe, czytelniejsze trójwymiarowe. Nowe statki i pojazdy Aopoa Nox Kue
      Aegis Reclaimer
      Anvil Terrapin
      MISC Razor
      Tumbril Cyclone
      Nowe uzbrojenie dla statków PRAR Distortion Scatterguns Salvation (rozmiar 4) Absolution (rozmiar 5) Condemnation (rozmiar 6) APAR Ballistic Scattergun Havoc (rozmiar 1) Hellion (rozmiar 2) Predator (rozmiar 3) KBAR 10-Series Greatsword Ballistic Cannon (rozmiar 2) AMRS Omnisky IX Laser Cannon GATS Yellowjacket Ballistic Gatling (rozmiar 1) CF-557 Galdereen Repeater (rozmiar 5) Nowe uzbrojenie w Star Marine KSAR Custodian Energy SMG GMNI R97 Ballistic Shotgun  
      Pełną listę zmian w wersji 3.1.0 znajdziecie w naszej sekcji z patch notes:
       
      Grafika użyta w nagłówku artykułu pochodzi z profilu Mr. Hasgaha
    • Przez Nebthtet
      Tutaj będę wrzucać patch notes (nie będziecie musieli szukać).
       
      19 października 2017 - poprawka 1.0.5: klucze w najazdach.
      Informacje ogólne
      Klucze nie będą już usuwane podczas cotygodniowego resetu. Pozwoli to uniknąć sytuacji, w których klucze były usuwane niepoprawnie. Klucze do najazdu nie będą też usuwane po stworzeniu nowej postaci. Klucze do najazdu nie będą też usuwane po wybraniu innej postaci po raz pierwszy w danym tygodniu. Naprawiono błąd, w wyniku którego broń kinetyczna zostawała na stałe w ekwipunku po zakończeniu niektórych superzdolności. Poprawiono błąd, w wyniku którego punkty docelowe prowadzące do niektórych skrzyń nie były wyświetlane po zebraniu raportu zwiadowców z Nessusa.  
      Companion (aplikacja mobilna)
      Android Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre kamienie milowe nie były wyświetlane w dziale postępów. Naprawiono błąd, w wyniku którego w dziale ekwipunku pojawiał się tekst w języku angielskim, nawet po wybraniu innej wersji językowej. iOS Dodano możliwość wyszukiwania po nazwie klanu (tylko dla dokładnych wyników). Naprawiono błąd, w wyniku którego nie była wyświetlana nazwa i ikona niektórych kamieni milowych. Strona internetowa Dodano możliwość wyszukiwania po nazwie klanu.  
       
      30 października 2017 - poprawka 1.0.5.1: usunięcie wymagań procesora SSSE3
      Wersja PC
      Usunięto wymóg procesors SSSE3 aby pozwolić niewspieranym procesorom takim jak np. AMD Phenom II na uruchamianie Destiny 2.
    • Przez Nebthtet
      Jak widać Gladiusem można polatać nie tylko w SC
       
       
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na twoim urządzeniu pliki cookies by ulepszyć korzystanie z naszego serwisu. Możesz dopasować swoje ustawienia obsługi cookies, a jeśli tego nie uczynisz zakładamy, że nie stanowi to dla ciebie problemu.