Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mają własne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa.
      Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla danej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony.
      GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @komandor_tarkinowi i @Rybakowi walczącym z tłumaczeniem patchnotek, oraz @Frosty'emu .
       

    • Przez Nebthtet
      Wraz z udostępnieniem wersji 1.1 Star Citizena CIG prosi użytkowników o reinstalację gry raczej niż update przy pomocy starszego launchera. Gra otrzymała nowy, solidniejszy instalator. Pomyślcie o tym jak o wiosennych porządkach - usuwa się w ten sposób nagromadzone przez ponad rok dane wygenerowane przez poprzednie patche. Poniżej znajdziecie instrukcję jak przeprowadzić ten proces. CIG jest świadome że nie jest to wygodne dla graczy, ale cała ta akcja ma zapewnić najlepsze możliwe doświadczenia z gry.
       
      Dlaczego reinstalacja Star Citizena ci pomaga:
      Po dwóch latach developmentu Star Citizen zauważalnie urósł i dojrzał. Niestety to nie dotyczyło instalacji i patchowania. Jednakże z udostępnieniem wersji 1.1.0 CIG podejmuje próbę rozwiązania części problemów jakie gracze napotykali próbując pobrać i zagrać w SC. Został udostępniony nowy instalator i CIG zmienił dostawcą CDN na Amazon Cloudfront. Rozwiąże to ponad 80% problemów z metaplikami, a także położy fundament pod przyszłe aktualizacje aby wyeliminować niesławne rozwiązanie "usuń folder USER".
       
      Od bardziej technicznej strony:
      Nowy instalator naprawia wiele małych bugów, crashy i błędów ze złymi danymi na jakie natykali się gracze. Zmieniono katalog domyślny instalacji z folderu “Moje Dokumenty” na standardowy katalog Program Files. Dzęki nowemu CDN odesłane zostały do lamusa setki inkrementalnych aktualizacji jakie były przechowywane u naszego starego providera. Było to ponad 600GB potencjalnych problemów na jakie gracze mogli się natknąć co prowadziło do błędów metaplików, manifestów i innych dziwacznych sytuacji. Po dniu dzisiejszym na CDN będą tylko dwa patche: 1.0.3 -> 1.1.0 oraz "od zera" -> 1.1.0. Prędkości pobierania powinny również znacząco się zwiększyć po zmianie na Cloudfront, bo dla wielu osób są to bliższe lokalizacje serwerów z danymi niż poprzednio. CIG ma nadzieję że te relatywne wyczyszczenie danych i mniejsza ilość błędów zrekompensują niewygodę konieczności reinstalacji gry. Na horyzoncie jest też więcej ulepszeń. Trwają pracę nad nowym i znacznie "czyściejszym" launcherem który powinien uczynić całe to doświadczenie przyjemniejszym. Bardzo doradza się graczom postępowanie krok po kroku wg poniższej instrukcji aby zminimalizować szanse napotkania nieoczekiwanych problemów technicznych.
       
      INSTRUKCJA:
      Poniżej znajduje się instrukcja de-instalacji i ponownej instalacji Star Citizena przy pomocy nowego launchera. Te instrukcje zadziałają na Windows 7 oraz Windows 8.
      Kliknij przycisk Start. Kliknij "Wszystkie programy", a następnie folder Star Citizena. Kliknij "Uninstall". W tym momencie może pojawić się okno UAC z zapytaniem: “Czy chcesz zezwolić następującemu programowi od nieznanego wydawcy na wprowadzenie zmian w komputerze?” Kliknij "Tak".
      Pojawi się okno de-instalacji Star Citizena z pytaniem:  “Are you sure you want to completely remove StarCitizen and all of its components?" (Czy na pewno chcesz całkowicie usunąć Star Citizen i wszystkie jego komponenty?) Kliknij "Tak" i uruchomi się Uninstall Wizard Star Citizena.
      Kliknij "Uninstall" i poprzednia wersja launchera oraz klienta zostaną całkowicie usunięte. Zobaczysz ostatnie okienko z informacją “Star Citizen has been removed from this computer.” (Star Citizen został usunięty z tego komputera). Teraz jesteś gotowy by pobrać nowy launcher z nowego CDN CIG!
      WAŻNE: Nowy instalator należy pobrać przy pomocy Firefoxa lub Chrome. Odwiedź stronę https://robertsspaceindustries.com/download by ściągnąć najnowszą wersję instalatora. Po pobraniu uruchom instalator aby zaunstalować launcher. CIG zaleca się (ale nie jest to wymagane) instalację w domyślnym katalogu. (My zalecamy instalację na SSD jeśli takowy posiadacie - oraz rzecz jasna dość miejsca na nim )
      Jako część procesu pojawi się monit instalacji DirectX. Jest on wymagany by grać w gry w środowisku Windows. Uwaga: Jako część procesu instalacji DirectX Microsoft zaproponuje wam instalację Bing Bar. NIE JEST ON POTRZEBNY by grać w Star Citizena (a jeśli chcecie uniknąć przypadkowej instalacji takiego śmiecia Redakcja poleca instalację Unchecky).
      Może pojawić się okno z zapytaniem o naprawę lub usunięcie Microsoft Visual C++ 2010 ×64 Redistributable. To normalne - wybierzcie "Repair" i kliknijcie "Next".
      W tym momencie instalacja launchera Star Citizena jest gotowa - tak więc upewnijcie się że pole w instalatorze jest zaznaczone, kliknijcie "Finish" i launcher się uruchomi. Następnie zalogujcie się swoimi loginem i hasłem RSI i zacznijcie patchowanie!
      Oczywiście jeśli napotkacie jakieś problemy zajrzyjcie na nasze forum - na pewno znajdzie się ktoś, kto wam pomoże!
    • Przez Nebthtet
      Jeśli zastanawialiście się czy warto kupić ReCore, macie okazję poobcować z tym tytułem osobiście. Do Windows Store trafiła wersja demonstracyjna pozwalająca na półgodzinną zabawę. Oprócz tego udostępniono aktualizację gry.
      Co ciekawe jeśli zdecydujemy się na zakup pełnej wersji gry możliwe będzie zachowanie wszystkich postępów i osiągnięć z dema (jest ono początkiem fabuły).
      Oprócz dema wydano aktualizację gry. Skraca ona czasy ładowania, poprawia grafikę i dźwięk, usuwa problemy jakie występowały z waypointami, śledzeniem osiągnięć, lokalizacją kolizji, checkpointami i miejscami respawnu.
      Użytkownicy Windows 10, którzy mieli problem polegający na pobieraniu się pełnej wersji gry zamiast samej jej aktualizacji powinni zainstalować update systemu opatrzony numerem wersji 1607 aby uniknąć tego problemu.
      Można ją pobrać na Windows 10, Xbox One oraz Xbox One S.
      ReCore to gra, w której wcielamy się w Joule Adams, która przetrwawszy potworny kataklizm podróżuje z Ziemi na planetę Far Eden. Tam wraz ze swoim corebotem o imieniu Mack ma zbudować nowy dom dla ludzkości.
    • Przez Nebthtet
      Hi-Rez Studios, twórcy Smite i właśnie powstającego Paladins niedawno wrócili do prac nad Tribes: Ascend. Efektem ich wysiłków jest aktualizacja Parting Gifts, która zgodnie ze swoją nazwą jest pożegnaniem z tym tytułem.

      Twórcy powrócili do prac nad Tribes: Ascend na stosunkowo krótko (od stycznia 2016 do teraz) - wcześniej ze względu na brak aktualizacji tytuł i tak powoli umierał. Dzięki przychodom, jakie studio wygenerowało na swoich innych tytułach grze dano jednak te kilka miesięcy developmentu więcej.
      Łatka opatrzona jest numerem 1.4 i przede wszystkim naprawia szereg występujących w grze błędów - pełną listę zmian znajdziecie tutaj. Co dalej stanie się z tą marką? Czas pokaże...
      Tribes: Ascend to darmowa strzelanka SF online, wydana 27 czerwca 2012 roku. Gracze mogą korzystać z różnych klas postaci, jetpacków, nart i pojazdów. Jest to nowe wcielenie marki, w którą zagrało ponad milion osób.  
    • Przez Nebthtet
      Keen Studios wypuściło kolejną z regularnie wydawanych aktualizacji Space Engineers. Łatka opatrzona jest numerem 01.155 DEV i wprowadza szereg zmian.
      Aktualizacja wprowadza serię poprawek błędów i ulepszeń. Włączono ponownie obsługę voxeli na stacjach (opcja "unsupported stations" w zaawansowanych ustawieniach świata). Usunięte problemy to np. niewykrywanie dużych gridów przez sensory, skały na planetach zawierające tylko żelazo, problemy z rozbijaniem statków podczas patrzenia przez kamery.
      Pełną listę poprawek znajdziecie na oficjalnym forum gry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności